Vrednost brenda kompanije Hyundai Motor raste
  • Prema Interbrandu, globalna vrednost brenda kompanije Hyundai Motor je porasla 6.3% u odnosu na prošlu godinu na 15.2 milijarde $ u 2021., sedmoj godini u kojoj je zaredom među 30 najboljih brendova
  • Pozitivna ocena proističe iz Hyundai-evog fokusa na elektrifikaciji i rešenja za pametnu mobilnost, kao i za zalaganje za postizanje neutralnosti ugljenika do 2045. godine i unapređenih kanala onlajn prodaje
  • Napori kompanije Hyundai Motor da ojača vrednost svog brenda na načine koji to vrednuju kupci su joj doneli nagrade i priznanja organizacija širom celog sveta

SEUL, 21. oktobar 2021. — Kompanija Hyundai Motor je danas obeležila svoj neprekidni uspon na Interbrandovoj rang listi najboljih svetskih brendova za 2021. godinu, zauzevši 35. mesto, što je za stepenik više nego u 2020. Prema sveobuhvatnoj proceni Interbranda globalna vrednost Hyundai Motor brenda je porasla 6.3% u odnosu na prošlu godinu na 15.2 milijarde $ u 2021., sedmoj godini u kojoj je zaredom među 30 najboljih brendova.

Interbrandova pozitivna ocena kompanije Hyundai Motor je bazirana na ekološkom fokusu orijentisanom ka budućnosti elektrifikacije i rešenjima pametne mobilnosti, na posvećenosti za postizanje neutralnosti ugljenika do 2045. godine i stvaranju kanala prodaje koji ne zahtevaju kontakt licem u lice kao preventivnom merom u borbi protiv COVID-19.

Od prethodne procene Interbranda, Hyundai Motor je udvostručio elektrifikaciju vozila, predvodeći razvoj ekosistema komercijalnih vozila sa gorivnim ćelijama vodonika u Kini i Evropi, a koji je podržan novim brendom sa HTWO tehnologijom gorivnih ćelija Hyundai Motor Grupe.     

Hyundai Motor je takođe pokrenuo svoju Electric Global Modular Platform (E-GMP) (Električnu globalnu modularnu platformu) i nov IONIQ brend posvećen proizvodnji vozila sa električnom baterijom (BEV). Nemački časopis o automobilima Autozeitung je IONIQ brend svrstao na vrh svoje komparativne procene kompaktnih EV krosovera, koji je pobedio modele vrhunskih nemačkih brendova.

Kompanija Hyundai Motor je takođe pokrenula projekat konstrukcije pametnog grada u kom će se demonstrirati budući uređaji i usluge pametne mobilnosti. Ova ekološka enklava usredsređena na čoveka ima za cilj korišćenje Hyundai-eve Urban Air Mobility (Mobilnosti gradskog vazduha) (UAM), robotiku i autonomna električna vozila za rešavanje pitanja urbanizacije, kao što su zagušenje i zagađenje. Do 2028., Hyundai Motor planira da proizvede potpuno električne UAM modele optimizovane za rad u gradu i predviđa svakodnevnu upotrebu vazdušnih taksija do 2030-ih.

Ovi planovi za elektrifikaciju i pametnu mobilnost su pojačani nedavnim saopštenjem kompanije Hyundai Motor na sajmu IAA Mobility 2021. u Nemačkoj da će postići neto nultu emisiju ugljenika u svim fazama, od proizvodnje do rada i odlaganja automobila do 2045. godine. Hyundai-ev holistički pristup se fokusira na tri stuba: čistoj mobilnosti, platformama sledeće generacije i zelenoj energiji.

Hitno je stigao proaktivni odgovor kompanije Hyundai Motor na izazove tržišta uzrokovanih pandemijom COVID-19, poput proširenja njenog ‘Click to Buy’ kanala prodaje, koji ne zahteva kontakt licem u lice, u SAD-u, Evropi, Indiji i drugim regionima prošle godine, olakšavajući beskontaktnu prodaju u Hyundai Showroom Live, kao i onlajn upoznavanje novih modela vozila radi sprečavanja širenja korona virusa.

Ove godine, napori kompanije Hyundai Motor za jačanje snage brenda su joj doneli nagrade u 17 kategorija, kao što su ‘Interface & User Experience Design,’ na internacionalnom dizajnerskom takmičenju Red Dot 2021, što takođe govori o povećanju vrednosti brenda.

Najnovije

Povratak na listu

www.hyundai.rs koristi kolačiće i poštuje vašu privatnost! Kolačiće koristimo u razne svrhe kao što su funkcionalnost web stranice, što bolje korisničko iskustvo, integracije s društvenim mrežama. Nastavljajući svoju posetu na našoj web stranici, pristajete na to da koristimo kolačiće, ali ne i lične podatke.