i model prema kojem kupci pokazuju najveću lojalnost


Hyundai Elantra – automobil godine u Americi

Hyundai Elantra je na upravo završenom sajmu automobila u Detroitu dobila nagradu ''2012 North American Car of the Year''. U oštroj konkurenciji i posle glasanja velikog broja akreditovanjih novinara automobilskih magazina i sajtova na teritoriji SAD za automobil godine u SAD progašena je Hyundai Elantra.  

Osim toga, Hyundai je prema istraživanjima ''J.D. Power 2012 Customer Retention Study'' zauzeo mesto broj 1 u konkurenciji 33 automobilska brenda kada je u pitanju lojalnost kupaca određenom automobilskom brendu.

Hyundai modeli prema kojima su kupci pokazali najveću lojalnost su Elantra i Sonata.

Prema poslednjem istraživanju ''J.D. Power 2012 Customer Retention Study'' lojalnost kupaca  Hyundai brendu je povećana  za 4% u odnosu na prethodno istraživanje. 2010. god. kada je vršeno prethodni ispitivanje Hyundai je ostvario stopu lojalnosti postojećih kupaca, odnosno vlasnika Hyundai vozila od 60% dok je prilikom poslednjeg ispitivanje ta stopa iznosila 64%. Hyundai je, na osnovu ovih ispitivanja, poslednjih godina ostvario vrtoglavi skok lojalnosti svojih kupaca i od 2009. godine poboljšao svoju poziciju za čak 10 mesta /2009. god.-11 pozicija, 2010. god.-3 pozicija, 2012. god.-1 pozicija/. Vlasnici automobila kao glavne razloge svoje vernosti navode: uživanje u vožnji, ekonomičnost i bezbednost. 

''J.D. Power Customer Retention Study'' istražuje u kojoj meri pojedini kupci, vlasnici automobila ostaju verni određenim automobilskim brendovima. Do rezultata se dolazi na osnovu iskustava i odgovora miliona potrošača godišnje. Ova studija se realizuje već devet godina sa ciljem da proceni ne samo u kojoj meri pojedini automoblski brendovi zadržavaju svoje postojeće kupce nego i ispituje   razloge zbog kojih korisnici ostaju lojalni određenom automobilskom brendu jer je zadržavanje kupaca od ključnog značaja za tržišni uspeh brenda, naročito u tekućem periodu kada se tržište oporavlja od velike svetske ekonomske krize. Pored toga, ova studija meri stopu po kojoj svaki od automobilskih brendova osvaja /preuzima/ kupce svojih konkurenata. 

Najnovije

Povratak na listu