U sklopu brige o bezbednosti Hyundai povremeno se objavljuje servisne kampanje za vaše Hyundai vozilo.


NAPOMENA: VIN broj (broj šasije) možete pronaći u saobraćajnoj dozvoli vašeg vozila ili sa spoljne strane vetrobranskog stakla sa vozačeve strane

Šta da radim ako postoje nerealizovane servisne kampanje za moje vozilo?

Ako dobijete informaciju o nerealizovanim kampanjama za vaše vozilo, molimo vas da se obratite vašem ovlašćenom Hyundai serviseru kako biste zakazali termin za besplatnu servisnu intervenciju.

Šta ako za moje vozilo ne postoje nerealizovane servisne kampanje?

Ako dobijete informaciju da za vaše vozilo nema nerealizovanih servisnih kampanje to je sjajna vest. To znači da ste potpuno bezbedni da možete bezbrižno uživati u vožnji vašeg Hyundai vozila.

Šta ako moje vozilo nije kupljeno u Srbiji?

Provera servisnih kampanja putem web stranice dostupna je samo za vozila koja su kupljena u Srbiji. Ukoliko vaše vozilo nije kupljeno u Srbiji, molimo vas da se obratite najbližem Hyundai ovlašćenom servisu radi provere o nerealizovanim servisnim kampanjama.

Zašto Hyundai objavljuje servisne kampanje za vozila?

  • Zbog vaše lične bezbednosti
  • Zbog prevencije potencijalnih kvarova u budućnosti
  • Radi unapređenja performansi vašeg vozila
  • U cilju dugoročnog očuvanja kvaliteta vozila

www.hyundai.rs koristi kolačiće i poštuje vašu privatnost! Kolačiće koristimo u razne svrhe kao što su funkcionalnost web stranice, što bolje korisničko iskustvo, integracije s društvenim mrežama. Nastavljajući svoju posetu na našoj web stranici, pristajete na to da koristimo kolačiće, ali ne i lične podatke.