Superheroji na putu u Narodnom pozorištu

BEOGRAD, 3. novembar - U okviru tradicionalne kampanje „Superheroji na putu“, posvećene povećanju bezbednosti dece u saobraćaju, kompanija Hyundai Srbija organizovala je edukaciju o upotrebi dečijeg auto sedišta u Narodnom pozorištu u Beogradu. Sa ciljem osnaživanja svesti o pravilnoj upotrebi auto sedišta za decu, savetnici iz Udruženja Roditelj su prisutnima još jednom ukazali na veoma značajne detalje koji se tiču, zakonske regulative, odabira i postavke auto sedišta. Osim toga, učesnicima koji su pokazali najbrže i najobuhvatnije poznavanje pravilne upotrebe uručena su i auto sedišta.  Predavanje na sceni „Raša Plaović“, deo je sveobuhvatne akcije koja se, u saradnji sa Udruženjem Roditelj, održava od oktobra do decembra. U ovom periodu u Školi roditeljstva Nada Lazić, Gradskoj opštini Zemun i Lokalnom savetu za bezbednost u saobraćaju Gradske opštine Vračar, realizuje se deset edukativnih predavanja tokom kojih roditelji dobijaju priliku da se informišu, čuju korisne savete i praktično osposobe za pravilno korišćenje dečijeg sedišta. Učesnici svakog predavanja na poklon dobijaju knjigu priča Biljane Kordić „Čarobne priče o saobraćaju“, koje deci na jedinstven način pojašnjavaju saobraćajne pojmove. Za roditelje koji su pokazali najveće poznavanje saobraćajnih propisa obezbeđena su auto sedišta.  „Ponosni smo na činjenicu da svojim aktivnostima u okviru kampanje „Superheroji na putu“ Hyundai Srbija već deset godina ostvaruje pozitivan uticaj na povećanje bezbednosti najmlađih. Cilj ovogodišnje kampanje „Superheroji na putu“ jeste upoznavanje roditelja sa svim onim detaljima o kojima, kada su u pitanju auto sedišta, moramo voditi računa kako bi mališani bili u potpunosti bezbedni. Veoma smo zadovoljni njihovim odzivom i zainteresovanošću, što svakako predstavlja podstrek da u saradnji sa našim partnerima i ubuduće nastavimo sa raznovrsnim edukacijama“, izjavila je Anđelka Brzulja, direktorka marketinga kompanije Hyundai Srbija.  Kompanija Hyundai Srbija je prepoznala potrebu da u Srbiji aktivno podrži kampanju koju Hyundai Motor Company organizuje širom sveta. Kampanja „Superheroji na putu“ pokrenuta je 2008. godine i od tada kontinuirano pomaže rešavanje različitih problema sa kojima se u saobraćaju suočavaju najmlađi. U toku deset godina u ovoj kampanji učestvovalo je više od 10.000 dece predškolskog uzrasta, kao i učenika nižih razreda osnovnih škola širom Srbije. Hyundai je za decu mlađeg školskog uzrasta organizovao niz edukativnih radionica, takmičenja u poznavanju saobraćajnih propisa i kreativnih radionica. Tokom protekle decenije kampanju „Superheroji na putu“podržale su brojne institucije uključujući Narodnu kancelariju predsednika Republike Srbije, Ministarstvo unutrašnjih poslova, Saobraćajnu školu u Zemunu, ali i profesore Saobraćajnog fakulteta, javne ličnosti kao i osnovne škole širom Srbije. Poruka koju kampanja „Superheroji na putu“ šalje jeste da od najranijeg detinjstva treba uticati na decu i roditelje i isticati neophodnost i važnost bezbednog ponašanja u saobraćaju, bilo da u saobraćaju učestvuju kao pešaci ili kao putnici u vozilu, sa krajnjim ciljem da broj stradalih i povređenih u saobraćajnim nezgodama svake godine bude sve manji.

Najnovije

Povratak na listu

www.hyundai.rs koristi kolačiće i poštuje vašu privatnost! Kolačiće koristimo u razne svrhe kao što su funkcionalnost web stranice, što bolje korisničko iskustvo, integracije s društvenim mrežama. Nastavljajući svoju posetu na našoj web stranici, pristajete na to da koristimo kolačiće, ali ne i lične podatke.