Prvih pet godina Hyundai Auto Beograd
i četiri decenije od formiranja Hyundai Motor Company

Jubileji brenda u usponu
Jubileji brenda u usponu
Prigodnom svečanošću, na večeri srpsko-korejskog prijateljstva, Hyundai Auto Beograd 6. decembra obeležava dva jubileja: pet godina uspešnog rada u Srbiji i četrdeset godina Hyundai Motor Company. «Od osnivanja kompanije, krajem 2002. godine, do danas smo prodali više od pet hiljada vozila", kaže direktor Hyundai Auto Beograd, Slavc Habič. „Kupci Hyundai vozila su za ovih pet godina postali svojevrsni ambasadori tog brenda. U ime zahvalnosti za njihovu lojalnost, sigurni u kvalitet vozila Hyundai, a s namerom da ponudimo dodatni osećaj sigurnosti novim vlasnicima, uveli smo punu garanciju za sve modele u trajanju od pet godina i po tome postali lider na srpskom tržištu." U 2007. Hyundai Auto Beograd ostvaruje rekordne poslovne rezultate. „Od početka godine do kraja novembra prodali smo 1446 vozila, što je za 52 odsto više nego u istom periodu 2006. Time smo dostigli tržišni udeo od preko 4 odsto", dodaje gospodin Habič. „Uporedo s brojnim aktivnostima usmerenim na porast prodaje i podizanje kvaliteta posleprodajnih usluga, a shodno obavezi da poštujemo sve visoke zahteve koje propisuje Hyundai Motor Company, intenzivno radimo na proširenju prodajno-servisne mreže u Srbiji, koju sada čini 18 ovlašćenih partnera. S posebnom radošću mogu da najavim da će u martu 2008. biti otvoren i naš novi poslovni centar na Novom Beogradu, za koji verujemo da će kvalitetom usluge otvoriti potpuno novo poglavlje u razvoju Hyundai brenda u Srbiji. U izgradnju i opremanje tog kompleksa ulaže se više od 15 miliona evra, što predstavlja jednu od najvećih investicija u auto biznisu u Srbiji", ističe gospodin Slavc Habič. Obeležavanje prvih pet godina Hyundai Auto Beograd protiče u znaku četrdesetogodišnjice Hyundai Motor Company, koja je osnovana u decembru 1967. U 2006-toj, u bezmalo 200 država u svetu, posredstvom više od 5.000 zvaničnih distributera i salona Hyundai Motor Company je prodala 2.663.998 vozila, dok je Grupa Hyundai isporučila 3,92 miliona vozila, što je čini šestim najvećim proizvođačem automobila na planeti. Na temelju ubrzanog razvoja u prvim godinama trećeg milenijuma, Grupa Hyundai planira da u 2010. postane peti svetski proizvođač motornih vozila, što je nesumnjiv uspeh za dva relativno mlada brenda koja posluju u njenom sastavu.

Najnovije

Povratak na listu