• Nova generacija i10 osvaja prestižnu evropsku nagradu
• Drugi model kompanije Hyundai Motors koji je osvojio nagradu u poslednje tri godine
• Stručni žiri impresioniran prostranošću, kvalitetom kao i načinom rukovanja novim automobilom

i10 osvojio Autobest 2014

Na 13. godišnjem konkursu za najbolji novi automobil na tržištima u razvoju u centralnoj i istočnoj Evropi, i10 najnovije generacije osvojio je prestižnu nagradu “AUTOBEST 2014” koju mu je dodeliožiri AUTOBEST-a. Ovo je drugi put da je Hyundai Motors osvojio ovu titulu u poslednje tri godine. Predhodnu pobedu kompaniji je doneo model Elantra za 2012. godinu.

Gopsodin Dan Vardie, predsednik žirija AUTOBEST-a je prokomentarisao: “Model i10 nove generacije je dostojan pobednik, jer potrošaču nudi prostran i kvalitetetan automobil. Na poligonu NAVAK-a u blizini Beograda, u Srbiji, i10 je impresionirao sudije svojim izuzetnim voznim sposobnostima i upravljivošću na putu, što inače nije svojstveno ovako malim automobilima."

Allan Rushforth, viši potpredsednik i COO, Hyundai Motor Europe, prokomentarisao je: “i10 nove generacije je savršen primer naših proizvoda i naše regionalne strategije –ciljana izrada automobila za ciljano tržište . Ponosni smo što je Hyundai i10 nove generacije osvojio prvo mesto AUTOBEST-a. To dodatno pokazuje da naši automobili prevazilaze očekivanja svojih kupaca.”

Krajem 2013. godine, prvi model automobila i10 nove generacije sišao je sa proizvodne trake kompanije u Turskoj i to nakon ulaganja od 500 miliona eura u novo proizvodno postrojenje, što je omogućilo uvećanje proizvodnih kapaciteta na godišnjem nivou na preko 200.000 vozila. Uključujući i fabriku u Češkoj, Hyundai ima godišnji kapacitet proizvodnje u Evropi od oko 500.000 vozila. Od 2014. godine, skoro 90% Hyundai modela koji se isporučuju evropskom tržištu biće proizvedeni u Evropi.

AUTOBEST predstavlja jednu od najprestižnijih automobilskih nagrada i prilikom dodele titule najboljeg automobila uzima se u obzir 13 kriterijuma, uključujući dizajn, cenu, specifikaciju kao i upotrebljivost automobila. Žiri, sastavljen od uglednih automobilskih novinara, dolazi sa 15 različitih tržišta u razvoju, uključujući Poljsku, Češku, Mađarsku, Tursku i Rusiju.

Najnovije

Povratak na listu