Genesis, Elantra i Accent najviše rangirani u studiji o kvalitetu za 2014. godinu, sprovedoj od strane agencije ,,JD Power and Associates’’ za Non Premium brend

Hyundai osvojio JD Power priznanja

HYUNDAI odlikovan najvišim priznanjem za kvalitet u svojoj istoriji

JD Power je objavio da su tri Hyundai modela vozila, i to Genesis, model za 2014. godinu, Elantra model za 2014. i Accent, takođe model za 2014. godinu odlikovani njihovim najvišim priznanjem i nagradom za kvalitet u svojim segmentima. Hyundai je rangiran na četvrtoj poziciji u ukupnom plasmanu studije o kvalitetu i u odnosu na prošlu godinu svoj plasman je poboljšao za šest pozicija u kategoriji non-premium brendova. Hyundai je imao šest vozila u top tri pozicije u svojim segmentima, uključujući i dva modela i to Santa Fe i Sonata koji se nalaze na drugoj poziciji, kao i Equus model koji se nalazi na trećoj poziciji. Ovo je treći put u poslednjih 10 godina, da se kompanija Hyundai sa svojim modelima vozila nalazi na listi najbolje rangiranih vozila po kvalitetu u kategoriji non-premium brendova, a u ukupnom plasmanu treći put da se nalazi među četiri najbolje rangirana brenda.

Studiju pod nazivom ,,Initial Quality Study” (IQS) koja se odnosi na prvih devedeset dana vlasništva, sada već dvadesetosmu godinu za redom sprovodi agencija ,,JD Power and Associates” iz SAD-a.

,,Dobijanje ,,IQS’’ nagrade u više segmenata, upravo je i veliko priznanje za Hyundai i spoznaju naše posvećenosti da ulažemo u kvalitet i zadovoljstvo kupaca kroz celu paletu naših proizvoda, a ne samo kroz paletu naših luksuznih vozila", rekao je Dejv Zuchovski, predsednik i izvršni direktor, Hyundai Motor America. ,,Današnje nagrade su pravi odraz teškog rada i posvećenosti svih članova Hyundai tima ovde, u Koreji i Montgomeriju, Alabami."

IQS služi kao referentna tačka za kvalitet novih vozila i pokazao se kao odličan pokazatelj dugoročne pouzdanosti, što može značajno uticati na odluke o kupovini novih vozila. Istraživanje se bazira na relevantnim vrednostima performansi modela automobila i uspoređuje ih sa pojedinim sličnim modelima u odgovarajućim segmentima. Takođe služi da proizvođačima širom sveta pruži podstrek da dizajniraju i proizvode vozila još boljeg kvaliteta.

Pored pobede u tri segmenta vozila, Hyundai brend je znatno smanjio pojavu bilo kakvih problema na 100 ispitanih vozila i u ukupnom plasmanu rangirao se na četvrtu poziciju, što je u odnosu na prethodnu godinu uspon od šest pozicija. Ukupni skor za Hyundai iznosio je 94/100, za 12 negativnih bodova manje nego prošle godine i 22 manje od industrijskog proseka, koji se zapravo u odnosu na 2013. pogoršao. Takođe, model Genesis je imao besprekorno bodovanje u ovoj studiji u svom segmentu, dok je model Accent, osvojio 65 bodova i bio drugoplasirani u ovoj studiji.

Studija kvaliteta, “JD Power and Associates 2014 US Initial quality study” se zasniva na odgovorima više od 86.118 kupaca i zakupaca novih model automobila, kamiona i MPV modela vozila ispitanih nakon prvih 90 dana vlasništva. Studija se zasniva na 233 pitanja, osmišljenim tako da pruže prave odgovore i ukažu i identifikuju potencijalne probleme kako bi dodatno unapredili i poboljšali svoje proizvode. Studija je rađena u period od februara do maja meseca 2014. Godine.

Studiju koriste proizvođači širom sveta kako bi poboljšali kvalitet svojih proizvoda, a potrošači kako bi doneli pravu i konačnu odluku prilikom kupovine. Tokom godina, ova studija se pokazala kao odličan indikator dugoročnosti i izdržljivosti proizvoda, što direktno utiče na lojalnost kupaca i njihovo konačno opredeljenje za kupovinu nekog proizvoda.

ZIP dokument | 0.3MB press_information_-_jd_power.doc

Najnovije

Povratak na listu