Takmičenje "Hyundai World Football Heritage"
  • Hyundai Motor Comopany je zvanični automobilski sponzor 2018. FIFA World Cup Russia 
  • Hyundai i FIFA Svetski fudbalski muzej pokrenuli su međunarodno takmičenje za fudbalske fanove kako bi otkrili neverovatnu baštinu FIFA World Cup ™ i uzbudljivo fudbalsko nasleđe iz celog sveta
  • Fudbalske legende Thierry Henry, Lukas Podolski i Cafu zvezde su video spotova kojima najavljuju takmičenje navijača
  • 32 pobednika širom sveta biće nagrađeni ulaznicama za finale FIFA World Cup 2018. godine kao i putnim troškovima i smeštajem za svakog dobitnika i njegovog pratioca.

SEOUL, 16. aprila 2018. - Hyundai Motor Company, najveći proizvođač automobila u Južnoj Koreji i ponosni Zvanični partner 2018. FIFA Svetskog kupa Russia ™, sa zadovoljstvom najavljuje pokretanje takmičenja "Hyundai World Football Heritage" u okviru promocije vodećeg svetskog prestižnog fudbalskog događaja.

Legendarne Fudbalske zvezde Thierry Henry, Lukas Podolski i Cafu takođe su učestvovale u obeležavanju takmičenja navijača, glumeći u nizu video spotova kako bi odali poštovanje fudbalskom nasleđu svojih nacionalnih timova. Ovi video zapisi s radošću oživljavaju sećanje na događaje iz prošlosti, kada su ovi igrači još bili aktivni u svojim reprezentacijama.

Međunarodni fudbalski fanovi dobijaju priliku da prisustvuju najdragocenijoj fudbalskoj utakmici na svetu, finalu FIFA World Cup Russia ™ 2018. Osim troškova puta i smeštaja, ovaj jedinstveni događaj za koji se dobija prilika jednom u životu, pojačan je činjenicom da će predmeti fudbalske baštine biti izloženi u Hyundai Motor studiju u Moskvi, odabrani od strane FIFA Svetskog fudbalskog muzeja.

Takmičenje se sastoji od on line prijava i interaktivne web stranice koja prikazuje najbolje online prijave iz 32 kvalifikovane zemlje. Više informacija o tome kako učestvovati možete videti na worldcup.hyundai.com.

Hyundai Motor Company je za FIFA World Cup Russia ™ 2018. godine, razvila novi program dostupan putem digitalne platforme koja će povezati fanove i poboljšati njihovo iskustvo u svakom trenutku globalnog fudbalskog događaja. Pre toga, Hyundai Motor Company osnovao je Hyundai Fan Park kako bi svi navijači uživali u događaju navijajući za svoju nacionalnu fudbalsku reprezentaciju, ali od ove godine plan je da se uključi mnogo više navijača širom sveta dobrom upotrebom digitalnih platformi i društvenih mreža.

Uz Hyundai World Football Heritage, Hyundai Motor Company organizuje i test drive događaje, kao i učešće u nagradnom osmišljavanju slogana kako bi podstakla navijače da podele svoje strasti i iskustva u vezi Svetskog fudbalskog prvenstva.

"Izuzetno smo srećni što smo u mogućnosti da pozovemo fudbalske navijače iz celog sveta da učestvuju u ovom posebnom takmičenju, i tako dobiti priliku da budu gosti na Svetskom prvenstvu u Rusija 2018.", izjavio je Minsoo Kim, potpredsednik divizije marketinga Hyundai Motor Company. "Kao zvanični automobilski partner FIFA World Cup ™, posvećeni smo podršci i unapređenju razvoja svetskog fudbala pružajući obožavaocima jedinstven doživljaj kao što je ovaj, na isti način na koji se obavezujemo da ćemo brinuti za naše klijente, tako što ćemo obezbediti posebno iskustvo svima koji poseduju Hyundai vozila širom sveta. "

Prijave se mogu poslati putem objavljivanja priča o World Cup-u sa hashtagovima (#myfootballheritage) na društvenim mrežama ili putem zvanične web stranice Hyundai Motor Company (worldcup.hyundai.com) do 13. maja, što važi za fudbalske navijače iz celog sveta. Imena 32 pobednika takmičenja koji su osvojili priliku da prisustvuju finalu FIFA World Cup Russia ™ 2018, biće objavljena na web stranici.

Zatim, u saradnji sa FIFA Svetskim fudbalskim muzejem, u Hyundai Motorstudio Moskva, biće postavljen program Hyundai World Football Heritage tokom odigravanja 2018. FIFA World Cup Russia ™.

Hyundai je započeo saradnju sa FIFA 1999. godine i nastaviće je, kao jedan od najvećih sponzora šampionata, pod nazivom zvanični automobilski partner do 2022. godine. 

Najnovije

Povratak na listu