Performanse

Dinamične performanse kombinovane sa odličnom efikacnošću u potrošnji goriva.

Novi BAYON ima odličnu efikasnost u potrošnji goriva i veoma konkurentnu emisiju CO2 zahvaljujući svojim unapređenim T-GDi motorima, smanjenim motorima sa turbo punjenjem sa direktnim ubrizgavanjem za optimalnu efikasnost i zabavu u vožnji. Kad se kombinuje sa pametnim ručnim menjačem (iMT), dobićete još unapređeniju efikasnost i uštedu goriva. 

Inteligentna efikasnost.

Izaberite između benzinskog motora u 3 varijante koji imaju najbolju CO2 efikasnost u svojoj klasi, jer nam je briga u prirodi podjednako važna kao i vama.

Glatki prenos brzine.

Izaberite između nekoliko opcija menjača s glatkim prenosom, uključujući: 6-stepeni pametni ručni menjač (6iMT) ili 7-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom (7DCT).  

1.0 litarski T-GDi sa 100 KS

Verzija od 100KS sa 1.0 litarskim T-GDi  može se upariti sa automatskim 7 DCT menjačem. 

1.2 litarski MPi benzinski motor.

Sa radnom zapreminom motora od 1197 cc i 4 cilindra, naš 84 KS ulazni motor je blaga snaga sa kojom može da se računa. Uparen sa 5-stepenim ručnim menjačem, ova snažna jedinica nudi i potpunu kontrolu i prijatan obrtni momenat. 

Podudaranje obrtaja.

BAYON je prvi Hyundai SUV sa ovom funkcijom, koja je obično rezervisana za naše modele s visokim performansama. Podudaranje obrtaja sinhronizuje 1.0 T-GDi motor sa izlaznim vratilom, dozvoljavajući gladak ili sportski prenos u nižu brzinu. 

Pametan ručni menjač (iMT).

6-stepeni pametan ručni menjač je dizajniran da smanji emisiju i potrošnju goriva automatskim angažovanjem režima „krstarenja“ kad god otpustite papučicu gasa. 

6-stepeni ručni menjač.

Više volite da kvačilom i brzinam upravljate sami? Izaberite konfiguraciju motora sa ručnim menjačem za preciznu vožnju s glatkim prenosom brzina. 

7-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom.

Sistem dvostrukog kvačila omogućava munjevite promene brzina, bez obzira da li koristite automatski režim ili ste izabrali ručni prenos brzina. 

Režim „krstarenja"

Dostupan sa konfiguracijama motora sa iMT i MHSG, novi BAYON automatski ulazi u režim „krstarenja“ kad otpustite gas i tako štedi gorivo. 

Više performansi. Manje emisije. CVVD tehnologija motora.

Hyundai je prvi na svetu razvio tehnologiju Kontinuiranog promenljivog trajanja ventila (CVVD). Ona optimizuje performanse motora i efikasnost u potrošnji goriva, dok je istovremeno i ekološka. Tehnologija kontrole ventila reguliše trajanje otvaranja i zatvaranje ventila u skladu sa uslovima vožnje. 

Cenovnik, tehničke karateristike, brošura

Dokument Naziv Link
PDF dokument | 0.38MB Cenovnik novi BAYON
PDF dokument | 11.14MB Brošura novi BAYON
PDF dokument | 0.12MB Podaci o ekonomičnosti potrošnje goriva i emisijama CO2

Zakažite test vožnju/Zatražite ponudu

www.hyundai.rs koristi kolačiće i poštuje vašu privatnost! Kolačiće koristimo u razne svrhe kao što su funkcionalnost web stranice, što bolje korisničko iskustvo, integracije s društvenim mrežama. Nastavljajući svoju posetu na našoj web stranici, pristajete na to da koristimo kolačiće, ali ne i lične podatke.