Hyundai Motor lansira modnu kolekciju „Re: Style 2021" od recikliranih materijala iz vozila
  • Hyundai Motor Company sarađuje sa L’Eclaireur-om i Boontheshopom kako bi predstavili 12 modnih artikala napravljenih od recikliranih materijala iz vozila
  • Re: Style 2021 obeležava treću godinu recikliranja i ekološke avangarde
  • Doona Bae, KyoHwan Koo i Shudu ističu svrhu i filozofiju događaja u videu dostupnom na Youtube kanalu (kanal Hyundai Worldwide)

SEUL, 14. oktobar 2021. - Hyundai Motor Company pokrenula je već treću godinu za redom projekat pod nazivom „Re: Style“,modni projekat koji koristi materijale odbačene tokom procesa proizvodnje automobila i na taj način podržava održivu ekološku proizvodnju izvan automobilske industrije.

Re: Style 2021 predstavljen je u Seulu i Parizu putem partnerstva sa odabranim modnim prodavnicama L’Eclaireur i Boontheshop. Jedinstvena saradnja tri kompanije naglašava sve veću posvećenost Hyundai Motor kompanije ekološki prihvatljivoj proizvodnji, kreativnim umetnicima i ekološki svesnim potrošačima. Konkretno, partnerstva Hyundai Motor-a sa L'Eclaireur-om i Boontheshop-om odražavaju zajedničku posvećenost ove dve modne kompanije ekološki prihvatljivoj proizvodnji lako dostupnih i nosivih modnih artikala.

„Trećom ovogodišnjom proslavom Re: Style-a, Hyundai Motor Company nastavlja svoju posvećenost olakšavanju napretka čovečanstva “, što je vizija i cilj našeg brenda,“ rekao je Thomas Schemera, globalni direktor marketinga i šef odeljenja za korisničko iskustvo kompanije Hyundai Motor Company. „Postepeno pojačavamo saradnju sa različitim industrijama širom sveta kako bismo uspostavili održivu budućnost. Re: Style 2021 je jedan od njih, i nadamo se da će ovaj projekat poslužiti kao pokretač mladim potrošačima širom sveta da shvate značaj proizvodnje iz recikliranih izvora,način na koji ove materijale možemo kreativno i praktično ponovo koristiti i značaj ovih materijala za naše zajedničko okruženje.

U online i offline prodavnicama L’Eclaireur-a i Boontheshopa, dvanaest modnih artikala koji se sastoje od jakni, dukserica, dukserica sa rajsfešlusom, kratkih pantalona i dugih pantalona u prodaji su u ograničenim količinama. Offline prodavnice rade dve nedelje od 14. do 28. oktobra, dok prodavnice na mreži (URL ONLINE SHOPS: leclaireur.com, sivillage.com) rade četiri nedelje do 10. novembra.

Za ovogodišnji Re: Style korišćeni su materijali iz proizvodnje automobila, poput vazdušnih jastuka i pojaseva. Osim toga, korišćeni su i ekološki prihvatljivi materijali ugrađeni u Hyundai IONIQ 5, poput Bio PET i recikliranih vlakana, čime se naglašava upotrebljivost i demonstrira potencijal za upotrebu biomaterijala u modi i šire.

"Kao kompanija zadužena za distribuciju mode, uvek smo bili zabrinuti zbog uticaja odbačenih odevnih materijala na našu planetu Zemlju", rekao je Michael Hadida, izvršni direktor L'Eclaireur -a. „Dakle, ponovnom upotrebom nosivih delova iz proizvodnje automobila i usmeravanjem ostvarene dobiti u druge projekte, nadamo se da ćemo stvoriti uspešan ciklus održivosti i jedinstveno doprineti spasavanju naše planete.“

DJ Kim, izvršni direktor BoontheShopa, rekao je: „Veoma je značajno učestvovati u ovoj kreativnoj saradnji sa Hyundai Motor Company koja ostvaruje novu vrednost. Nadamo se da će Re: Style 2021. izazvati novo interesovanje i zajedničko razumevanje današnjih svesnih potrošača o njihovim odlukama o kupovini koje uzimaju u obzir holističku prirodu našeg zajedničkog okruženja.

Prihod od prodaje ovih artikala otići će u različite održive projekte Hyundai Motor-a, pri čemu će se L’Eclaireur i BoontheShop posvećeno zajednički pridružiti projektu. Dostupan je onlajn video (HyundaiWorldwide - YouTube) sa glumicom Doonom Bae, glumcem KioHwan Kooom i virtuelnim influenserom Shuduom, koji nose Re: Style odeću, koja naglašava viziju i filozofiju kampanje.

 

Najnovije

Povratak na listu

www.hyundai.rs koristi kolačiće i poštuje vašu privatnost! Kolačiće koristimo u razne svrhe kao što su funkcionalnost web stranice, što bolje korisničko iskustvo, integracije s društvenim mrežama. Nastavljajući svoju posetu na našoj web stranici, pristajete na to da koristimo kolačiće, ali ne i lične podatke.