Hyundai Motor predstavio je potpuno novu KONU N!

 

Potpuno nova KONA N sa osmostepenim N DCT menjačem i 2.0 Turbo motorom pruža beskompromisne performanse kupcima.

  • Za maksimalno zadovoljstvo u vožnji, potpuno nova Hyundai KONA N biće dostupna sa osmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom i 2.0 Turbo motorom
  • “Fun to drive” iskustvo vožnje za sportski stil
  • Sopstveni razvoj kvačila N DCT prošao je rigorozno ispitivanje performansi i izdržljivosti pre lansiranja

08 April 2021 - Hyundai Motor je otkrio najnovije detalje potpuno novog modela KONA N. Prvi SUV kompanije Hyundai visokih performansi biće dostupan sa osmostepenim menjačem sa dodatnim podmazivanjem sa dvostrukim kvačililom, poznat kao N DCT, pružajući karakteristike visokih performansi za još zabavniju vožnju.

N DCT pruža sjajno iskustvo sekvencijalnog menjača uz pogodnost automatskog menjača.

„Dodatni N DCT nam omogućava da proširimo filozofiju„ Fun to drive “marke N“, kaže Andreas-Christoph Hofmann, potpredsednik marketinga i proizvoda u Hyundai Motor Europe. „Integrišući ga u potpuno novu model KONA N, omogućavamo sve vrste karakteristika vožnje visokih performansi i pretvaramo KONA N u pravi„ vrući SUV “.

N DCT: Posebno razvijen za vožnju visokih performansi

N DCT je poboljšana verzija kompanijskog interno razvijenog 8DCT, osmostepenog menjača sa dvostrukim kvačilom sa dodatnim podmazivanjem. Da bi bio pogodan za N modele, 8DCT je dobio poboljšanja u izdržljivosti, omogućavajući mu da odgovori na zahteve vozila visokih performansi. Sa 2,0-litarskim T-GDI motorom daje najbolje performanse primenom jedinstvenih prenosnih odnosa. Kontrolna jedinica menjača je kalibrisana za N, što rezultira bržim prebacivanjem i omogućava niz ekskluzivnih karakteristika vožnje.

Hyundai N DCT tehnologija prvi put je ugrađena u VELOSTER N, modelu dostupnom u Severnoj Americi i Koreji, a na novi i30 N je došla kao rezultat dragocenih povratnih informacija Hyundai N zajednice. Kod potpuno nove KONA N, Hyundai je u sve kombinacije opreme ugradio N DCT.

Menjač sa dodatnim podmazivanjem za bolje hlađenje tokom vožnje

DCT menjač sa dodatnim podmazivanjem je strukturno sličan manuelnom menjaču, što ga čini slično efikasnim pri isporuci snage i odzivu menjača. Za razliku od menjača "suvog tipa, DCT menjač sa dodatnim podmazivanjem koristi dve električne pumpe za ulje kako bi smanjio količinu trenja između pokretnih delova i za bolje hlađenje kvačila, omogućavajući tako veći prenos obrtnog momenta kroz menjač .

Sistem električne pumpe sastoji se od pumpe za ulje sa visokim protokom, koja je odgovorna za podmazivanje zupčanika i hlađenje kvačila, i pumpe za ulje pod visokim pritiskom, koja napaja ulje u akumulator i održava pritisak potreban za kontrolu menjanja brzina. Zajedno osiguravaju da DCT menjač sa dodatnim podmazivanjem može funkcionisati sa minimalnim gubicima snage motora, što rezultira boljom ekonomičnošću goriva kao dobrodošao sporedni efekat. Ovaj novi, ažurirani sistem pumpi povećava broj primena za N DCT menjač sa dodatnim podmazivanjem, čineći ga optimalnim za primene sa velikim obrtnim momentom. Prednosti su dvojake: Ovaj sistem rezultira poboljšanim performansama povećanjem maksimalnog dozvoljenog obrtnog momenta, a vozilo je zabavnije u vožnji zbog povećane efikasnosti prenosa snage i performansi ubrzanja.

Pored povećanih performansi, primena N DCT takođe poboljšava dinamiku vožnje. Ulje za rashladno sredstvo konstantno održava kvačilo na optimalnoj radnoj temperaturi, sprečavajući pregrevanje tokom vožnje visokih performansi kada je automobil napregnut do krajnjih granica. Međutim, čak i na zakrčenim putevima ili strmim nagibima gde je prenosnik pod većim naporom, N DCT će garantovati mirno i stabilno putovanje.

N DCT donosi još više karakteristika vožnje visokih performansi

N DCT omogućava ekskluzivne funkcije visokih performansi koje će sigurno ozariti vozačevo lice: N Pover Shift, N Grin Shift i N Track Sense Shift. Ove funkcije poboljšavaju mogućnosti automobila korišćenjem različitih modova vožnje.

N Power Shift (NPS) se uključuje kada automobil ubrzava sa više od 90 procenata gasa, ublažavajući na taj način svako smanjenje obrtnog momenta tokom prenosa stepena prenosa da bi isporučio maksimalnu snagu točkovima. Ovo poboljšava zabavu u vožnji dajući "osećaj pritiska" prilikom prebacivanja u višu brzinu. Prateći zvuk praska koji dolazi iz delimičnog preseka izduvnih gasova u cilindru naglašava sportske performanse.

N Grin Shift (NGS) maksimizira performanse motora i DCT za 20 sekundi. Da bi postigao maksimalno ubrzanje, automobil će direktno prebaciti u najprikladniju brzinu. Da bi se aktivirao, vozač pritiska namensko dugme na upravljaču i na grupi počinje odbrojavanje koje pokazuje preostale sekunde za ovu funkciju. Nakon završetka „pojačanja“, vozači moraju da sačekaju najmanje 40 sekundi da bi ga ponovo koristili. Ova karakteristika omogućava vozaču da iskoristi puni potencijal automobila sa samo jednim dugmetom - na primer, u jurnjavi za najboljim vremenom kruga. To može biti od korist pri preticanju ili približavanju na autoputu.

Konačno, N Track Sense Shift (NTS) optimizuje prilagodljivi preklop za vožnju, pomažući vozaču da se više fokusira na upravljanje. Prepoznaje kada su uslovi optimalni za dinamičnu vožnju i automatski se aktivira. Na osnovu iskustava iz moto-sporta u kombinaciji sa ponašanjem vozača, automobil bira pravu brzinu i tajming prebacivanja u uslovima sportske vožnje kako bi pružio optimalne performanse, baš kao i profesionalni vozač trkačkih automobila.

Ove namenske N funkcije dodaju se uz pet različitih režima vožnje N Grin Control System-a: Normal, Eco, Sport, N i Custom.

Za razliku od tradicionalnih vozila sa automatskim menjačem, u vozilima Hyundai sa N DCT, vozač može da odluči da isključi tzv. funkciju puzanja (slabiji odziv na pritiskanje papučice gasa). Kada je “funkcija puzanja” isključena i kada je automobil u stepenu prenosa D, automobil se automatski ne pokreće kada se papučica kočnice otpusti. Zavisno od vozača, ova karakteristika takođe može biti korisna za poboljšanje udobnosti. “Režim puzanja” može se aktivirati ili deaktivirati putem N prilagođenih podešavanja.

Potpuno nova KONA N sa N DCT takođe nudi vozačima opciju da se prebace u manuelni režim rada pomoću menjača ili dugmeta menjača. Memorisanjem režima rada će se sprečiti automatsko prebacivanje prenosa kada se dostigne ograničenje broja obrtaja. Na taj način, ručna kontrola omogućava vozaču da održi velike obrtaje kada je to potrebno za sportsko iskustvo vožnje.

N DCT završava opsežni program ispitivanja

N DCT je testiran na legendarnom Nurburgring-Nordschleifeu otprilike 1.350 krugova tokom njegove razvojne faze. DCT menjač sa dodatnim podmazivanjem je optimizovan za vrhunsku izdržljivost kako bi udovoljio zahtevima vozila visokih performansi.

Legendarna staza Nurburgring poznato je kao jedno od najizazovnijih staza na svetu. Sa 73 ugla i 20,8 kilometara asfalta, to je takođe kompleks za moto sport i dom Hyundai-evog centra za testiranje. Tamo se sprovode Hyundai-evi ubrzani testovi izdržljivosti. Svaki automobil koji učestvuje u ovim testovima pređe Nirburgring najmanje 480 puta (10.000 km) i u suvim i u vlažnim uslovima, simulirajući do 180.000 km teške vožnje za samo pet do šest nedelja. Stalna kombinacija naglog ubrzanja, brzog usporavanja i jakih zavoja dovodi vozila do krajnjih granica izdržljivosti, a promenljive površine i neravan teren osiguravaju vrhunske performanse čak i u lošim uslovima.

KONA N: „vrući terenac“ sa 280 PS i N DCT

Potpuno nova KONA N sa N DCT biće najnoviji dodatak porodici Hyundai N, Hyundai-evoj liniji visokih performansi, inspirisanoj moto sportom. Kombinuje beskompromisne performanse N modela sa udobnošću SUV-a. Ljubitelji performansi će ceniti 2.0 T GDI motor sa 280 KS. Odlikuje se ujednačenim karakteristikama snage koje pružaju veći obrtni momenat i snagu pri srednjim i velikim obrtajima. Nova, veća količina obrtnog momenta koristi više potencijala motora u svakodnevnim situacijama u vožnji. Nova karakteristika snage motora takođe poboljšava ubrzanje u opsegu srednjih i velikih brzina i pruža visoke performanse, čak i u promenjivim spoljnim temperaturnim uslovima.

Više informacija će biti otkriveno uskoro.

Podaci o potrošnji goriva i emisijama

Potrošnja goriva i vrednosti CO2 za ovaj model još nisu utvrđene.

Najnovije

Povratak na listu

www.hyundai.rs koristi kolačiće i poštuje vašu privatnost! Kolačiće koristimo u razne svrhe kao što su funkcionalnost web stranice, što bolje korisničko iskustvo, integracije s društvenim mrežama. Nastavljajući svoju posetu na našoj web stranici, pristajete na to da koristimo kolačiće, ali ne i lične podatke.