Novi TUCSON kompanije Hyundai Motor pokreće avanturu u filmu "Uncharted" kompanije Sony Pictures
  • Modifikovan koncept prototipa TUCSON ‘Beast’ koji će biti predstavljen u predstojećem filmu kompanije Sony Pictures ‘Uncharted’ počinje s ekskluzivnim prikazivanjem u bioskopima počev od 11. februara u Velikoj Britaniji i 18. februara u Sjedinjenim Američkim Državama
  • Globalna marketinška kampanja kompanije Hyundai Motor uključuje i novi TV spot koji promoviše TUCSON, a u glavnoj ulozi se pojavljuje glumac Tom Holland kao Nathan Drake
  • ‘Uncharted’ je drugi film koji je nastao iz strateškog partnerstva kompanija Hyundai Motor-Sony Pictures, nakon filma koji je potukao sve rekorde ‘Spider-Man™: Put bez povratka

SEUL/FOUNTAIN VALLEY, Kalifornija, 01.februar 2022. - Novi 2022 Hyundai TUCSON će pokazati svoje svestrane mogućnosti i futuristički dizajn u predstojećem filmu “Uncharted” kompanije Sony Pictures, pružajući uzbuđenje i uživanje u avanturi, kao i u prilagođenom konceptu prototipa “Beast”.

Pored modela TUCSON “Beast,” popularni proizvodni modeli kao što su novi 2022 Hyundai TUCSON, Genesis G90, Genesis G80 i Genesis GV80 se pojavljuju u filmu čija je premijera zakazana za 11. februar u Velikoj Britaniji i za 18. februar u Sjedinjenim Američkim Državama i na drugim svetskim tržištima. 

“Novi TUCSON je SUV velikih mogućnosti koji je spreman za izazovnu avanturu potrage za blagom,” rekao je Thomas Schemera, izvršni potpredsednik, globalni direktor marketinga i šef odeljenja za korisničko iskustvo kompanije Hyundai Motor. “‘Uncharted’ je simbol koji ima milione fanova širom sveta i mi smo uzbuđeni što možemo da prikažemo mogućnosti i tehnologije naših vozila na kreativni način koji se uklapa u film kompanije Sony Pictures. Naša nedavna saradnja na filmu ‘Spider-Man: Put bez povratka je doživela ogroman uspeh u promovisanju modela IONIQ 5 i TUCSON i radujemo se nastavku saradnje sa filmom ‘Uncharted.’”

Akciono-avanturistički film kompanije Sony Pictures je zasnovan na popularnoj PlayStation video igrici istog imena, “Uncharted,” koju je stvorio Naughty Dog. U filmu, iskusni lovac na blago Victor “Sully” Sullivan (Mark Wahlberg) regrutuje pametnog uličnog lopova Nathana Drake (Tom Holland) da povrati bogatstvo koje je Ferdinand Magelan izgubio pre 500 godina. Ono što počinje kao pljačka za ovaj dvojac postaje napeta trka širom sveta da bi se stiglo do nagrade pre nemilosrdnog Moncade (Antonio Banderas), koji veruje da su on i njegova porodica zakonski naslednici. Ako Nate i Sully uspeju da dešifruju tragove i reše jednu od najstarijih svetskih misterija, oni će pronaći 5 milijardi dolara u blagu, a možda i davno izgubljenog Nathanovog brata, ali samo ako nauče da rade zajedno.

Dizajnerski i tehnički centar kompanije Hyundai u Irvinu u Kaliforniji i Sony Pictures su sarađivali na dizajnu koncepta TUCSON “Beast”, koji ima robusni eksterijer sa ojačanim branicima, gumama i drugom opremom spremnom da se dokaže na otvorenom i da stimuliše vratolomiju u potrazi za blagom.

“Hyundai tim je kreirao zabavnu globalnu kampanju koja savršeno odražava avanturistički ton filma  ‘Uncharted’ i dodatno naglašava činjenicu da su oni sjajni partneri,” rekao je Jeffrey Godsick EVP globalnog partnerstva i upravljanja brendovima i šef odeljenja za zabavu u kompaniji Sony Pictures Entertainment.

Kao deo marketinških aktivnosti za film, Hyundai Motor je lansirao globalnu TV reklamu s Tomom Hollandom u glavnoj ulozi, kao i razne digitalne i promotivne aktivnosti na sajtu. Reklama od 60 sekundi, “Car Wash,” prikazuje Hollanda kao Nathana Drake, koji dolazi u lokalnu autoperionicu sa svojim TUCSONOM, koji je prekriven blatom i pun raznog alata i artefakata za lov na blago. Dok se auto pere, Nathan se opušta u autoperionici i čeka da TUCSON bude čist i spreman za svoju sledeću avanturu. Verzija za emitovanje od 30 sekundi biće emitovana kao deo veoma gledanih televizijskih programa u Sjedinjenim Američkim Državama, Evropi, Koreji i na drugim svetskim tržištima tokom februara 2022.

Kampanja “Uncharted” kompanije Hyundai Motor deo je globalnog promotivnog partnerstva sa više filmova koje je Hyundai Motor potpisao sa kompanijom Sony Pictures u maju 2020. kako bi predstavila viziju mobilnosti usmerene na čovečanstvo kroz Hyundai proizvodne i tehnološke inovacije. Predstavlja nastavak uspešnog partnerstva kompanije Hyundai Motor započetog filmom “Spider-Man: Put bez povratka,” jednim od 10 najboljih svetskih filmova sa najvećom zaradom, koji se trenutno prikazuje u bioskopima.

Naredni projekat Hyundai Motor će biti “Spider-Man™: Across the Spider-Verse (Prvi deo),” nastavak hvaljenog animiranog filma koji je dobio nagradu Oskar®. “Spider-Man: Into the Spider-Verse,” bi trebalo da bude premijerno prikazan u oktobru 2022.

MARVEL i sva povezana imena likova: © & ™ 2022 MARVEL

“Academy Award®” i/ili “Oscar®” je registrovani zaštitni znak i uslužni znak Akademije filmskih umetnosti i nauka

O filmu “Uncharted”

Pametnog uličnog lopova Nathana Drake (Tom Holland) je regrutovao iskusni lovac na blago Victor “Sully” Sullivan (Mark Wahlberg) da povrati bogatstvo koje je izgubio Ferdinand Magelan pre 500 godina. Ono što počinje kao pljačka za ovaj dvojac postaje napeta trka širom sveta da bi se stiglo do nagrade pre nemilosrdnog Moncade (Antonio Banderas), a koji veruje da su on i njegova porodica zakonski naslednici. Ako Nate i Sully uspeju da dešifruju tragove i reše jednu od najstarijih svetskih misterija, oni će pronaći 5 milijardi dolara u blagu i možda davno izgubljenog Nathanovog brata… Ali samo ako nauče da rade zajedno.

Režiser Ruben Fleischer. Scenaristi Rafe Lee Judkins i Art Marcum & Matt Holloway. Sinopsis Rafe Lee Judkins i Jon Hanley Rosenberg & Mark D. Walker. Zasnovano na PlayStation video igrici koju je stvorio Naughty Dog. Producenti Charles Roven, Avi Arad, Alex Gartner i Ari Arad. Izvršni producenti su Ruben Fleischer, Robert J. Dohrmann, David Bernad, Tom Holland, Asad Qizilbash, Carter Swan, Neil Druckmann, Evan Wells, Art Marcum i Matt Holloway. U filmu takođe igraju Sophia Ali i Tati Gabrielle.

Sony Pictures Entertainment

Sony Pictures Entertainment (SPE) je podružnica kompanije Sony Group Corporation sa sedištem u Tokiju. Globalne operacije kompanije SPE obuhvataju proizvodnju, nabavku i distribuciju filmova; televizijsku produkciju, nabavku i distribuciju; televizijske mreže; kreiranje i distribuciju digitalnog sadržaja; rad studijskih objekata; i razvoj novih zabavnih proizvoda, usluga i tehnologija. Sony Pictures Television upravlja desetinama proizvodnih kompanija koje su u potpunom vlasništvu ili globalnim zajedničkim ulaganjima. Proizvodne organizacije kompanije SPE Motion Picture Group uključuju Columbia Pictures, Screen Gems, TriStar Pictures, 3000 Pictures, Sony Pictures Animation, Stage 6 Films, AFFIRM Films, Sony Pictures International Productions i Sony Pictures Classics. Za više informacija posetite http://www.sonypictures.com/corp/divisions.html

Najnovije

Povratak na listu

www.hyundai.rs koristi kolačiće i poštuje vašu privatnost! Kolačiće koristimo u razne svrhe kao što su funkcionalnost web stranice, što bolje korisničko iskustvo, integracije s društvenim mrežama. Nastavljajući svoju posetu na našoj web stranici, pristajete na to da koristimo kolačiće, ali ne i lične podatke.