Prodato više od 100.000 vozila modela KONA Electric u Evropi!
  • KONA Electric beleži rastuću popularnost u Evropi 
  • Jedan od četiri KONA modela koji se prodaju u Evropi je KONA Electric u Nemačkoj svako drugo prodato vozilo ovog modela je električno
  • Rastuća popularnost potpuno električnih subkompaktnih SUV-a odražava šire trendove u Evropi

Offenbach, 22 Septembar 2021 - Hyundai KONA Electric uživa ogromnu popularnost u Evropi jer jedan od četiri prodata modela KONA jedan je KONA Electric. Electric je jedna od ukupno pet varijacija modela KONA, uključujući KONA Hybrid, KONA Electric i tri modela sa unutrašnjim sagorevanjem KONA i KONA N. Do danas je u svetu prodato više od 142.000 vozila modela KONA Electric, uključujući više od 100.000 jedinica u Evropi od lansiranja 2018.

„Upečatljiva popularnost modela KONA Electric u Evropi od lansiranja 2018. godine premašila je sva očekivanja“, kaže Andreas-Christoph Hofmann, potpredsednik marketinga i proizvoda u Hyundai Motor Europe. „Sto hiljada prodatih jedinica u Evropi velika je prekretnica i srećan sam zbog Hyundai-evog tima koji je doprineo postizanju ovog uspeha. Ovo nas dovodi korak bliže postizanju našeg cilja da isporučimo million vozila u BEV segmentu na godišnjem nivou širom sveta do 2025. godine.

KONA Electric: prvi potpuno električni subkompaktni SUV u Evropi

Predstavljanjem KONA Electric 2018. godine, Hyundai je postao prvi proizvođač automobila koji je spojio dva najnovija industrijska trenda na evropskom tržištu: potpuno električni pogon i subkompaktni karoserijski SUV. KONA Electric se ističe svojim moćnim elektromotorom, dugim dometom vožnje, elegantnim izgledom i pristupačnom cenom.

Dolazi sa izborom dva električna pogona: verzije dugog dometa sa baterijom od 64 kWh i dometom vožnje od 484 kilometra ili verzije standardnog dometa sa baterijom od 39,2 kWh i dometom vožnje od 305 kilometara. Dokumentovano je da je vozilo u gradskom režimu vožnje prešlo 790 kilometara sa jednim punjenjem. Štaviše, KONA Electric je postavila rekord u dometu od 1.026 kilometara na nemačkoj trkačkoj stazi Lausitzring.

KONA Electric je savršen automobil za kupce koji traže udobnost terenaca bez emisije štetnih gasova. Godine 2020. KONA Electric postaje drugi Hyundai-ev model koji je dobio Green NCAP rejting sa pet zvezdica, nakon IONIQ Electric-a 2019. A ranije ove godine, Autocar je KONA Electric svrstao među najbolje električne automobile za porodice.

U martu 2020. Hyundai je počeo proizvodnju modela KONA Electric u svom evropskom proizvodnom pogonu, Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC). Ovo je dodatak glavnom proizvodnom pogonu kompanije u Ulsanu u Južnoj Koreji. Nekoliko prednosti evropske proizvodnje uključuju stalno snabdevanje nekih od najpopularnijih tržišta, kraće rokove isporuke i ekološki prihvatljivu proizvodnju u budućnosti. U skladu sa Hyundai-evom posvećenošću postizanju nulte emisije ugljenika do 2045. godine, strategijom koja je nedavno objavljena na ovogodišnjoj IAA, HMMC (Hyundai Motor Manufacturing Czech) će postati prva fabrika kompanije koja će preći na potpuno obnovljivu energiju 2022. godine.

DAN Europe Sustainable Tour dokazuje da vožnja EV -a više nije zanemarljiva u Evropi

Dana 8. juna-Svetskog dana okeana-neprofitna mreža upozorenja ronilaca (DAN) za bezbednost ronjenja krenula je na evropsku turneju o održivosti, a ambasadori ekologije Alana Alvarez i Manuel Bustelo putovali su u vozilu KONA Electric. Svrha turneje je promovisanje održivog načina života i prakse koje će štititi evropske okeane i vodene puteve. Ambasadori su želeli da njihov izbor vozila odražava ove vrednosti, zbog čega su izabrali električno vozilo na baterije u potpunosti bez emisije ugljenika.

Do sada su prešli pola svog putovanja, počevši od sedišta DAN Europe u Italiji i stigavši do Norveškog rta. Poboljšan domet i proširenje infrastrukture za punjenje znače da vozači BEV -a više nisu ometani dugim zaustavljanjima pri punjenju, što električna vozila čini dobrim izborom čak i za duža putovanja. Prema WLTP-u, domet KONA Electric od 64 kW kojim upravljaju članovi DAN Europe ima domet od 484 kilometra.

„KONA Electric je pravo vozilo za ovo putovanje. Bio nam je potreban siguran, pouzdan i veoma efikasan automobil. Štaviše, kada smo tražili električno vozilo za naše putovanje, otkrili smo da Hyundai Motor deli našu viziju održive budućnosti i zaštite životne sredine. Vizija Hyundai Motor -a savršeno se uklapa u svrhu naše misije “, kaže ambasador DAN Europe Manuel Bustelo.

„Rast temperature okeana i zakiseljavanje povezani su sa emisijom CO2. Krenuli smo da pokažemo da je obilazak Evrope električnim vozilom apsolutno moguć. Sa poboljšanim dometom i poboljšanom infrastrukturom za punjenje, bili smo sigurni da ćemo našu misiju uspešno obaviti u KONA EV. Već smo prešli 15.000 km, a pred nama su još tri meseca srećne vožnje “, dodaje ambasadorka DAN -a za Evropu Alana Alvarez.

Kupovina akumulatorskih električnih vozila sve je veći trend u Evropi

Popularnost modela KONA Electric u skladu je sa širim trendovima. Potražnja za električno-baterijskim vozilima (BEV) u Evropi stalno raste. Nove registracije električnih automobila udvostručile su se 2020. u poređenju sa 2019., prema Evropskom izveštaju o električnim automobilima (jun 2021). U stvari, 355.000 novih BEV -ova registrovano je u Evropi u samo prvih pet meseci 2021. godine - više nego što je registrovano tokom cele kalendarske 2019. godine. Kako proizvođači proširuju svoju ponudu kako bi ispunili ciljeve CO2, očekuje se da će BEV tržište u Evropi dostići milion prodatih modela do kraja 2021.

Potvrđujući i ovaj trend, Pregled prodaje električnih vozila izveštava da je tržište BEV-a u evropskom regionu poraslo za 147% na godišnjem nivou u prvoj polovini 2021. godine, sa ukupno prodatih 336.000 jedinica.

Osim toga, posedovanje BEV-a lakše je i praktičnije nego ikad, a više zemalja širom Evrope podstiče kupovinu lokalnih vozila bez emisija CO2 kroz izdašne subvencije, a broj stanica za punjenje električnih vozila u Evropi raste svake godine. Prepoznajući važnost infrastrukture za punjenje u podsticanju usvajanja BEV tehnologije, Hyundai Motor Group je prošle godine postala deoničar u IONITY-u, vodećoj mreži stanica za punjenje velike snage u Evropi. Budući da je zabrinutost zbog vremena punjenja neki od najvećih faktora koji sprečavaju kupce da kupe električno vozilo, izgradnja guste mreže stanica za brzo punjenje širom Evrope očekuje se da će podstaći porast usvajanja BEV-a.

IONITY je takođe jedan od partnera DAN Europe Sustainable Tour.

Prodaja KONA Electric nije ravnomerno raspoređena među svim evropskim zemljama, već je koncentrisana u nekolicini zemalja koje odlučuju da daju prednost elektromobilnosti. Na primer, u Nemačkoj, koja predstavlja 10,7 % udela BEV tržišta u Evropi, registruje se rekordan broj BEV. U 2020. godini registrovano je približno 194.000 putničkih automobila sa električnim pogonom - više nego ikada ranije, i to tri puta više nego prethodne godine. U poređenju sa istim periodom 2020. godine, ova godina je započela značajnim povećanjem registracija električnih automobila.

Takođe u Nemačkoj, KONA Electric je najpopularniji član porodice KONA. Više od polovine svih kupaca kompanije KONA u Nemačkoj poseduje model KONA Electric.

„Za Hyundai predstavljanje više BEV-ova na tržištu znači dopreti do većeg broja potencijalnih kupaca“, kaže Andreas-Christoph Hofmann, potpredsednik za marketing i proizvode u Hyundai Motor Europe. „U narednim godinama lansiraćemo još više električnih modela koji će odgovarati još širem spektru načina života kupaca, čineći još lakšim prelazak na vozilo bez emisija CO2 za zeleniju budućnost. To će nam pomoći da postignemo naš cilj da pametna, održiva rešenja za mobilnost učinimo pristupačnim za sve. ”

Hyundai Motor će za četiri godine predstaviti 12 novih BEV-ova

KONA Electric nije jedini BEV u Hyundai-evoj ponudi. Ranije ove godine, kompanija je lansirala IONIQ 5, revolucionarni, potpuno električni CUV i prvi model u novom brendu IONIQ linije. Prethodni Hyundai IONIQ, koji je lansiran 2016. godine, bio je prvi automobil koji je bio dostupan sa izborom tri elektrificirana pogonska sklopa: hybridni, plug-in hybridni i električni na baterije.

Počevši od IONIQ 5, Hyundai planira da uvede 12 novih BEV -ova do 2025. Kompanija takođe ima za cilj da proda 560.000 EV -a godišnje do 2025. Hyundai Motor Group, koja uključuje Kia i Genesis, će ponuditi ukupno 23 modela u BEV segmentu do 2025. godine i planira da plasira milion jedinica godišnje na globalnim tržištima. Kompanija će u potpunosti elektrificirati svoju celu liniju u Evropi do 2035. godine, a celu svoju postavku globalno do 2040. Takođe, do 2040. godine Hyundai ima za cilj da dostigne osam do deset posto globalnog tržišta električnih vozila.

Povećanjem ponude održivih rešenja za mobilnost usredsređenih na klijente, Hyundai se približava ostvarenju svoje vizije „Napretka za čovečanstvo“. Cilj je poboljšati živote ljudi tako što će se pristup mobilnosti usmeriti na čoveka. BEV-ovi kao što je KONA Electric nude idealno rešenje, jer ga napredne funkcije bezbednosti i povezivanja čine pogodnim za različite stilove života kupaca, a potpuno električni pogon bez emisije CO2 čini svet boljim mestom za generacije koje dolaze.

Hyundai KONA Electric uživa ogromnu popularnost u Evropi jer jedan od četiri prodata modela upravo je KONA Electric. Ovo je od pet ukupno KONA varijacija, uključujući KONA Hibrid, KONA Electric i tri modela sa unutrašnjim sagorevanjem KONA i KONA N. Do danas je prodato više od 142.000 KONA Electrical širom sveta, uključujući više od 100.000 jedinica u Evropi od svog lansiranja 2018.

„Upečatljiva popularnost kompanije, KONA Electric u Evropi od lansiranja 2018. godine premašila je sva očekivanja“, kaže Andreas-Christoph Hofmann, potpredsednik marketinga i proizvoda u Hyundai Motor Europe. „Sto hiljada prodatih jedinica u Evropi velika je prekretnica i srećan sam zbog Hyundai-jevog tima koji je doprineo postizanju uspeha. Ovo nas dovodi korak bliže postizanju našeg cilja da prodamo milion BEV -a godišnje globalno do 2025. godine.

KONA Electric: prvi potpuno električni potkompaktni SUV u Evropi

Predstavljanjem KONA Electric 2018. godine, Hyundai je postao prvi proizvođač automobila koji je spojio dva najtoplija industrijska trenda na evropskom tržištu: potpuno električni pogon i potkompaktni karoserijski SUV. KONA Electric se ističe svojim moćnim elektromotorom, dugim dometom vožnje i elegantnim izgledom - sve po pristupačnoj ceni.

Dolazi sa izborom dva električna pogona: verzije dugog dometa sa baterijom od 64 kWh i dometom vožnje od 484 kilometra ili verzije standardnog dometa sa baterijom od 39,2 kWh i dometom vožnje od 305 kilometara. Dokumentovano je da je vozilo u gradskom ciklusu prešlo 790 kilometara sa jednim punjenjem. Štaviše, KONA Electric je postavila rekord u dometu od 1.026 kilometara nemačke trkačke staze Lausitzring.

KONA Electric je savršen automobil za kupce koji traže udobnost terenaca bez lokalnih emisija. Godine 2020. postao je drugi Hyundai model koji je dobio Green NCAP rejting sa pet zvezdica, nakon IONIQ Electric 2019. A ranije ove godine, Autocar je KONU Electric svrstao među najbolje električne automobile za porodice.

U martu 2020. Hyundai je počeo da proizvodi KONU Electric u svom evropskom proizvodnom pogonu, Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC). Ovo je bio dodatak glavnom proizvodnom pogonu kompanije u Ulsanu u Južnoj Koreji. Nekoliko prednosti evropske proizvodnje uključuju stalnu opskrbu nekim od najpopularnijih tržišta, kraće rokove isporuke i ekološki prihvatljivu proizvodnju u budućnosti. U skladu sa Hyundai-jevom posvećenošću postizanju ugljične neutralnosti do 2045. godine, strategijom koja je nedavno objavljena na ovogodišnjoj IAA, HMMC će postati prva fabrika kompanije koja će preći na 100 -postotnu obnovljivu energiju 2022. godine.

DAN Europe Sustainable Tour dokazuje da vožnja EV -a više nije smetnja u Evropi

Dana 8. juna-Svetskog dana okeana-neprofitna mreža upozorenja ronilaca (DAN) za bezbednost ronjenja krenula je na evropsku turneju o održivosti, a ambasadori Alana Alvarez i Manuel Bustelo putovali su u KONA Electric. Svrha turneje je promocija održivog načina života i prakse koja će štititi evropske okeane i vodene puteve. Ambasadori su želeli da njihov izbor vozila odražava ove vrednosti, zbog čega su izabrali električno vozilo na baterije potpuno bez lokalnih emisija.

Do sada su ambasadori prevazišli pola puta svog putovanja, počevši od sedišta DAN Europe u Italiji i sada su stilgi do Norveškog rta u Norveškoj. Poboljšan domet i proširenje infrastrukture za punjenje znače da vozači BEV-a više nisu ometani dugim zaustavljanjima pri punjenju, što električna vozila čini dobrim izborom čak i za duža putovanja. Prema WLTP-u, domet KONA Electric od 64 kW kojim upravljaju članovi DAN Europe ima domet od 484 kilometra.

„KONA Electric je prava odluka za ovo putovanje. Osim što smo bili održiv izbor za upravljanje električnim vozilom, bio nam je potreban siguran, pouzdan i veoma efikasan automobil. Štaviše, kada smo tražili električno vozilo za našu turneju, otkrili smo da Hyundai Motor deli našu viziju održive budućnosti i zaštite životne sredine. Vizija Hyundai Motor savršeno se uklapa u svrhu naše turneje “, kaže ambasador DAN Europe Manuel Bustelo.

„Rast temperature okeana i zakiseljavanje povezani su sa emisijom CO2. Krenuli smo da pokažemo da je obilazak Evrope električnim vozilom apsolutno moguć. Sa poboljšanim dometom i poboljšanom infrastrukturom za punjenje, bili smo sigurni da ćemo našu turneju krenuti u KONA EV. Već smo prešli 15.000 km, a pred nama su još tri meseca srećne vožnje “, dodaje ambasadorka DAN - a za Evropu Alana Alvarez.

Vlasništvo nad električnim vozilima sve je veći trend u Evropi

Popularnost KONE Electric u skladu je sa širim trendovima. Potražnja za električno-baterijskim vozilima (BEV) u Evropi stalno raste. Nove registracije električnih automobila udvostručile su se 2020. u poređenju sa 2019., prema Evropskom izveštaju o električnim automobilima (jun 2021). U stvari, 355.000 novih BEV -ova je registrovano u Evropi u samo prvih pet meseci 2021. godine - više nego što je registrovano tokom cele kalendarske 2019. godine. Kako proizvođači proširuju svoju ponudu kako bi ispunili ciljeve CO2, očekuje se da će BEV tržište u Evropi dostići milion prodatih modela do kraja 2021.

Potvrđujući i ovaj trend, Pregled prodaje električnih vozila izveštava da je tržište BEV-a u evropi poraslo za 147 odsto na godišnjem nivou u prvoj polovini 2021. godine, sa ukupno prodatih 336.000 jedinica.

Osim toga, posedovanje BEV-a lakše je i praktičnije nego ikad, s obzirom da nekoliko zemalja širom Evrope podstiče kupovinu lokalnih vozila bez emisija kroz izdašne subvencije, a broj stanica za punjenje električnih vozila u Evropi raste svake godine. Prepoznajući važnost infrastrukture za punjenje u podsticanju usvajanja BEV tehnologije, Hyundai Motor Group je prošle godine postala deoničar u IONITY, vodećoj mreži stanica za punjenje velike snage u Evropi. Budući da su zabrinutost i zabrinutost zbog vremena punjenja neki od najvećih faktora koji sprečavaju kupce da kupe električno vozilo, izgradnja guste mreže stanica za brzo punjenje širom Evrope očekuje se da će potaknuti porast usvajanja BEV-a.

IONITY je takođe jedan od partnera DAN Europe Sustainable Tour.

Prodaja KONA Electric nije ravnomerno raspoređena među svim evropskim zemljama, već je koncentrisana u nekolicini zemalja koje odlučuju da daju prednost elektromobilnosti. Na primer, u Nemačkoj, koja predstavlja 10,7 % udela BEV tržišta u Evropi, registruje se rekordan broj BEV. U 2020. godini registrovano je približno 194.000 putničkih automobila sa električnim pogonom - više nego ikada ranije, i to tri puta više nego prethodne godine. U poređenju sa istim periodom 2020. godine, ova godina je započela značajnim povećanjem registracija električnih automobila.

Takođe u Nemačkoj, KONA Electric je najpopularniji član porodice KONA. Više od polovine kompanija u Nemačkoj poseduje KONA Electric.

„Za Hyundai predstavljanje više BEV-a na tržištu znači dopreti do većeg broja potencijalnih kupaca“, kaže Andreas-Christoph Hofmann, potpredsednik za marketing i proizvode u Hyundai Motor Europe. „U narednim godinama lansiraćemo još više električnih modela koji će odgovarati još širem rasponu načina života kupaca, čineći još lakšim prelazak na lokalno vozilo bez emisija za zeleniju budućnost. To će nam pomoći da postignemo naš cilj da pametna, održiva rešenja za mobilnost učinimo pristupačnim za sve.”

Hyundai Motor će predstaviti 12 novih BEV-a za četiri godine

KONA Electric nije jedini BEV u Hyundai-jevoj ponudi. Ranije ove godine kompanija je lansirala IONIQ 5, revolucionarni, potpuno električni CUV i prvi model u novom brendu IONIQ linije. Originalni Hyundai IONIQ, koji je lansiran 2016. godine, bio je prvi automobil koji je bio dostupan sa izborom tri elektrificirana pogonska sklopa: hibridni, plug-in hibridni i električni na baterije.

Počevši od IONIQ 5, Hyundai planira da uvede 12 novih BEV modela do 2025. Kompanija takođe ima za cilj da proda 560.000 EV-a godišnje do 2025. Hyundai Motor Group, koja uključuje Kia i Genesis, će ponuditi ukupno 23 BEV-a do 2025. godine i planira da će prodati milion jedinica godišnje na globalnim tržištima. Kompanija će u potpunosti elektrificirati svoju celu liniju u Evropi do 2035. godine, a celu svoju postavku globalno do 2040. Takođe, do 2040. godine Hyundai ima za cilj da čini osam do deset posto globalnog tržišta električnih vozila.

Povećanjem ponude održivih rešenja za mobilnost usredsređenih na klijente, Hyundai se približava ostvarenju svoje vizije „Progress for Humanity“. Cilj je poboljšati živote ljudi tako što će se pristup mobilnosti usmjeriti na čoveka. BEV kao što je KONA Electric nude idealno rešenje, jer ga napredne funkcije bezbednosti i povezivanja čine pogodnim za različite stilove života kupaca, dok potpuno električni pogon ne proizvodi lokalne emisije, čineći svet boljim mestom za generacije koje dolaze.

Disclaimer: CO2 and emissions data

  • Kombinovana potrošnja električne energije za Hyundai KONA Electric 39.2 kWh in kWh/100 km: 14.3; CO2 emisije kombinovane u emisije kombinovane u g/km: 0 (WLTP)
  • Kombinovana potrošnja električne energije za Hyundai KONA Electric 64 kWh in kWh/100 km: 14.7; CO2 emisije kombinovane u emisije kombinovane u g/km: 0 (WLTP)
  • Kombinovana potrošnja goriva za Hyundai KONA 1.0 T-GDI with 6MT 2WD in l/100 km: 6.1 - 5.7; CO2 emisije kombinovane u emisije kombinovane u g/km: 137 - 128 (WLTP)
  • Kombinovana potrošnja goriva za Hyundai KONA 1.0 T-GDI with 7DCT 4WD in l/100 km: 6.0 - 5.8; CO2 emisije kombinovane uemisije kombinovane u g/km: 137 - 132 (WLTP)
  • Kombinovana potrošnja goriva za Hyundai KONA 1.0 T-GDI 48V with 6iMT 2WD in l/100 km: 6.1 - 5.5; CO2 emisije kombinovane uemisije kombinovane u g/km: 139 - 124 (WLTP)
  • Kombinovana potrošnja goriva za Hyundai KONA 1.6 T-GDI with 7DCT 2WD in l/100 km: 6.7 - 6.2; CO2 emisije kombinovane u emisije kombinovane u g/km: 152 - 142 (WLTP)
  • Kombinovana potrošnja goriva za Hyundai KONA 1.6 T-GDI with 7DCT 4WD in l/100 km: 7.4 - 7.0; CO2 emisije kombinovane uemisije kombinovane u g/km: 167 - 160 (WLTP)
  • Kombinovana potrošnja goriva za Hyundai KONA 1.6 CRDi with 6iMT 2WD in l/100 km: 5.2 - 4.7; CO2 emisije kombinovane u emisije kombinovane u g/km: 136 - 124 (WLTP)
  • Kombinovana potrošnja goriva za Hyundai KONA 1.6 CRDi with 7DCT 2WD in l/100 km: 5.2 - 4.7; CO2 emisije kombinovane uemisije kombinovane u g/km: 136 - 124 (WLTP)
  • Kombinovana potrošnja goriva za Hyundai KONA 1.6 CRDi with 7DCT 4WD in l/100 km: 5.6 - 5.2; CO2 emisije kombinovane u emisije kombinovane u g/km: 147 - 137 (WLTP)
  • Kombinovana potrošnja goriva za Hyundai KONA 1.6 GDI Hybrid in l/100 km: 5.4 - 5.0; CO2 emisije kombinovane u emisije kombinovane u g/km: 122 - 114 (WLTP)
  • Kombinovana potrošnja goriva za Hyundai KONA N 2.0 T-GDI (280 PS) with DCT in l/100 km: 8.5; CO2 emisije kombinovane u g/km: 194 (WLTP)
  • Kombinovana potrošnja električne energije za Hyundai IONIQ 5 58 kWh with 2WD in kWh/100 km: 16.7; CO2 emisije kombinovane u emisije kombinovane u g/km: 0 (WLTP)
  • Kombinovana potrošnja električne energije za Hyundai IONIQ 5 58 kWh with 4WD in kWh/100 km: 18.1; CO2 emisije kombinovane u emisije kombinovane u g/km: 0 (WLTP)
  • Kombinovana potrošnja električne energije za Hyundai IONIQ 5 72.6 kWh (19” alloy rims) with 2WD in kWh/100 km: 16.8; CO2 emisije kombinovane uemisije kombinovane u g/km: 0 (WLTP)
  • Kombinovana potrošnja električne energije za Hyundai IONIQ 5 72.6 kWh (20” alloy rims) with 2WD in kWh/100 km: 17.9; CO2 emisije kombinovane u emisije kombinovane u g/km: 0 (WLTP)
  • Kombinovana potrošnja električne energije za Hyundai IONIQ 5 72.6 kWh (19” alloy rims) with 4WD in kWh/100 km: 17.7; CO2 emisije kombinovane u emisije kombinovane u g/km: 0 (WLTP)
  • Kombinovana potrošnja električne energije za Hyundai IONIQ 5 72.6 kWh (20” alloy rims) with 4WD in kWh/100 km: 19.0; CO2 emisije kombinovane u emisije kombinovane u g/km: 0 (WLTP)
  • Kombinovana potrošnja električne energije za Hyundai IONIQ Electric in kWh/100 km: 13.8; CO2 emisije kombinovane u emisije kombinovane u g/km: 0 (WLTP)
  • Kombinovana potrošnja goriva zaHyundai IONIQ Hybrid in l/100 km: 5.2 - 4.4; CO2 emisije kombinovane u g/km: 119 - 100 (WLTP)
  • Kombinovana potrošnja goriva za Hyundai IONIQ Plug-in in l/100 km: 1.1; electricity consumption combined in kWh/100 km: 11.7; CO2 emisije kombinovane u g/km: 26 (WLTP)

Najnovije

Povratak na listu

www.hyundai.rs koristi kolačiće i poštuje vašu privatnost! Kolačiće koristimo u razne svrhe kao što su funkcionalnost web stranice, što bolje korisničko iskustvo, integracije s društvenim mrežama. Nastavljajući svoju posetu na našoj web stranici, pristajete na to da koristimo kolačiće, ali ne i lične podatke.