Fudbal-najvažnija sporedna stvar na svetu

Hyundai Motor Company dugi niz godina u kontinuitetu sponzoriše najveće fudbalske sportske događaje na svetu kao što su Svetsko prvenstvo u fudbalu i Evropsko prvenstvo u fudbalu. HMC kompanija kao jedan od najvećih proizvođača automobila na svetu (šesti po redu) je i oficijalni partner UEFA EURO 2008. Ova velika svetska kompanija je ponudila raznovrsne marketing i komunikacione aktivnosti da bi doprinela uspešnom prezentovanju najvećeg Evropskog sportskog događaja - UEFA EURO 2008. Prethodno UEFA takmičenje održano 2004. pratilo je 7.9 milijardi TV gledalaca i još 15 miliona gledalaca na stadionima. Od subote 07. juna do nedelje 29. juna ove godine čitava Evropa je okrenuta najvažnijoj sporednoj stvari na svetu-fudbalu. U 23 dana biće odigrana 31 utakmica a upućeni tvrde da će ovaj turnir u Švajcarskoj i Austriji biti najneizvesniji u dosadašnjoj istoriji svetskih prvenstava. I kažu, biće šta da se vidi jer favorita za budućeg prvaka Evrope je mnogo počevši od Nemaca preko Francuza do Italijana ali ni Grci koji brane ton nisu za zanemarivanje. Utakmice će se igrati na osam stadiona a procenjuje se da će ih pratiti 10,4 miliona navijača. A 29-tog ćemo saznati ko će u naredne četiri godine nositi titulu Evropskog prvaka u fudbalu. Pre i tokom trajanja UEFA EURO 2008, Hyundai će voditi različite programe u skoro svim evropskim zemljama kako bi poboljšala percepciju kupca, proširila iskustvo klijenta i ojačala lojalnost svojih zaposlenih a sve u cilju poboljšanja svog imidža u svetu. Za potrebe prvenstva Hyundai kao oficijelni partner obezbeđuje na stotine automobila. U cilju promovisanja fudbala organizuje brojne aktivnosti na svetskom nivou, od kojih treba izdvojiti događaje kao što je Good Will ball, lopta prečnika 4 metra koju navijači potpisuju sa dobrim željama za uspeh nacionalne reprezentacije, što je i u Srbiji organizovao Hyundai Auto Beograd u toku Svetskog prvenstva u fudbalu 2006. godine. Na internacionalnom nivou Hyundai Motor Company je bio sponzor takmičenja Euro 2000 i 13 FIFA turnira uključujući i 2002 svetski kup Koreja/Japan. Ugovor o sponzorstvu velikih fudbalskih događaja potpisan je 1999 i traje do 2014. godine. Sportski događaji koje je Hyundai Motor Company sponzorisao do sada 2007 9/10 ~ 9/30 FIFA Women¡¯s World Cup (China) 6/30 ~ 7/22 FIFA u-20 World Cup (Canada) 11/02 ~ 11/11 FIFA Beach Soccer World Cup (Brazil) 2006 8/17 ~ 9/3 FIFA U-20 Women´s World Championship (Russia) 6/9 ~ 7/9 2006 FIFA World Cup (Germany) 2005 12/10 FIFA World Cup Final Draw 9/16 ~ 10/2 FIFA U-17 World Championship 6/15 ~ 6/29 FIFA Confederations Cup (Germany) 6/10 ~ 7/2 FIFA World Youth Championship (Netherlands) 2004 11/21 ~ 12/5 Futsal World Championship (Taiwan) 11/10 ~ 11/27 FIFA U-20 Women´s World Championship (Thailand) 2003 11/27 ~ 12/19 FIFA World Youth Championship (UAE) 9/21 ~ 10/12 FIFA Women´s World Cup (USA) 8/13 ~ 8/30 FIFA U-17 World Championship (Finland) 6/18 ~ 6/29 FIFA Confederations Cup (France) 2002 5/31 ~ 6/30 2002 FIFA World Cup (Korea/Japan) 2001 6/17 ~ 7/8 FIFA World Youth Championship (Argentina) 5/30 ~ 6/10 FIFA Confederations Cup (Korea/Japan) April FIFA U-17 World Championship (Trinidad & Tobago) 2000 November Futsal World Championship (Guatemala) 1999 November FIFA U-17 World Championship (New Zealand) July FIFA Confederations Cup (Mexico) 6/19 ~ 7/10 FIFA Women's World Cup (USA) April FIFA World Youth Championship (Nigeria) Sportski događaji koje će Hyundai Motor Company sponzorisati u budućnosti 2008~2014 2014 2014 FIFA World Cup (South America) 2010 2010 FIFA World Cup (South Africa) Više informacija: http://euro2008.hyundai-motor.com/

Najnovije

Povratak na listu