- Hyundai će još užurbanije raditi na razvoju performansi svojih motora kao i na smanjivanju potrošnje goriva Turbo-GDI motora
- Hyundai planira da razvije sopstveni menjač za svoje premijum modele

Hyundai objavio strategiju razvoja motora i menjača

„Hyundai Motor Group“ je na ovogodišnjoj, dvanaestoj po redu međunarodnoj konferenciji, predstavio javnosti svoju najnoviju tehnologiju razvoja motora i menjača kao i svoje planove za budućnost. Tema ovogodišnje konferencije nosi naziv „Spoj čoveka, prirode i motora“

Na ovogodišnjoj konferenciji, nedaleko od razvojnog centra Hyundai Motor Group u Koreji, grupacija je dala objašnjenja o trenutnoj fazi razvoja i tehnologiji, kao i pravcu kretanja ubudućnosti u daljem razvoju i unapređenju svojih motora i menjača.

U skladu sa aktuelnim svetskim trendom, u razvoju što manjih motora, Hyundai se sve više zalaže za ugradnju benzinskih turbo motora sa direktnim ubrizgavanjem goriva u svoja vozila. T-GDI motori predstavljaju budućnost, iz razloga svoje ekonomičnosti, performansi kao i zbog svoje podobnosti po okolinu.

Bez obzira što se u aktuelne kompaktne modele već ugrađuje motor zapremine od (1.6ℓ) kao i motori srednje veličine zapremine (2.0ℓ), Hyundai će nastaviti sa ulaganjem u dalji razvoj i tehnologiju T-GDI motora, malih, ali veoma snažnih motora, koji pružaju vozačima bezkompromisno uživanje u vožnji. 

U pogledu dizel agregata, Hyundai planira da nastavi sa razvojem i unapređenjem tehnologije svojih osnovnih rednih dizel motora i prilagodi ih postojećim familijama motora U, R i S, kako bi što efikasnije izašli u susret raznolikim zahtevima kupaca.

Hyundai takođe najavljuje svoju nameru da postane lider u primeni najnovije tehnologije u izradi menjača, razvojem laganog, ali veoma efikasnog u pogledu performansi. Kao prvi automobilski proizvođač koji je samostalno razvio osmostepeni menjač, za vozila sa pogonom na zadnjim točkovima, Hyundai će u budućnosti nastaviti sa razvojem menjača za svoje premijum modele.

Hyundai je najavio isporuku svojih vozila sa motorima koji će biti prilagođeni uslovima svakog tržišta pojedinačno, kako bi i time poboljšali svoju prodaju van Koreje. Tako na primer, Hyundai planira da uveća broj svojih modela u koje će se ugrađivati T-GDI motore, prvenstveno za tržišta Amerike i Kine, ali takođe ima u planu da na tim tržištima predstavi i uvede svoja vozila sa flex-fuel tehnologijom (motori koji mogu da koriste dve vrste goriva), koja su pogodnija za ova tržišta.

Za zemlje u kojima su vremenski uslovi ekstremni, Hyundai planira da isporučuje vozila sa motorima koji bez obzira na promene u temperaturi vazduha pružaju uvek neverovatno dobre performanse .

Hyundai je svim prisutnima omogućio da se bolje upoznaju sa tehnologijom svojih motora: Kappa 1.0 TCI, Kappa 1.2 T-GDI, Gamma 1.6 T-GDI, Nu 2.0 CVVL, Theta 2.0 T-GDI, U2 1.1 WGT (dizel), Euro 6 R 2.0 dizel i Kappa CVT (Continuously Variable Transmission)

Kappa 1.0 TCI (Turbocharger Intercooler) pokazuje neverovatne performanse, u odnosu na konkurente u svom segmentu, sa mogućnošću razvoja maksimalne snage od 106 KS i obrtnog momenta od 138 Nm, nesmanjujući time svoju ekološku podobnost, pogotovo zato što ovaj benzinski motor ima još manju emisiju CO2 od prvobitne verzije.

Mnoštvo tehnologija je upotrebljeno kako bi se postigla što niža potrošnja goriva i unapredile performanse Kappa 1.0 TCI motora, kao što su 12-to ventilni DOHC, integrisani turbo punjač i kolenasto vratilo izvan ose cilindra. Tu je takođe i blok motora od aluminijuma, usisna grana i poklopac glave motora izrađeni od termo-otporne plastike, a sve ovo u cilju smanjenja težine vozila, dok posebna konstrukcija donje kućice kolenastog vratila vratila znatno utiče na smanjenje buke i vibracije.

Najnovije

Povratak na listu