Novi i30 - automobil za svet koji se menja

• Nova generacija I30, automobil koji nosi DNK Hyundai Motor kompanije
• Osmišljen, razvijen, testiran i proizveden u Evropi – nudi svojim korisnicima najviše vrednosti
• Potpuno nov, jedinstven dizajn karakteriše novorazvijena kaskadna prednja maska
• Potpuno nova, efikasna paleta pogonskih motora uključujući i potpuno novi 1.4 T-GDi sa 140 KS
• Lako povezivanje, aktivne funkcije bezbednosti, ispuniće sva očekivanja savremenih kupaca

Nova generacija modela i30 je automobil koji u potpunosti nosi DNK Hyundai Motor kompanije i predstavlja suštinu brenda. Zahvaljujući jedinstvenim tehnološkim rešenjima, stilu i mogućnostima da se prilagodinova generacija modela i30 predstavlja odgovor Hyundai Motor kompanije na promene prioriteta i vrednosti savremenih kupaca.

Nova generacija modela i30 sa sobom donosi i veću upotrebnu vrednost, pojedincima, porodicama, mlađoj ili starijoj populaciji. Ovaj automobil predstavlja pravi izbor, za sve koji traže privlačan dizajn, efikasnu i dinamičnu vožnju i sveobuhvatan sigurnosni paket.

Pažljivo smo saslušali potrebe kupaca, redefinisali smo našu ponudu, i stvorili automobil za svakoga. Nova generacija modela i30 je naš DNK, automobil za Evropu, pristupačan, dopadljivog dizajna, upotpunjen upotrebom svih najnovijih tehnologija, izvrstan za vožnju", izjavio je Jochen Sengpiehl, potpredsednik za marketing kompanije Hyundai Motor Europe. ,,Pored najnovijih mogućnosti povezivanja i sistema za zabavu, našim kupcima smo ponudili sve ono što očekuju".

Nova generacija modela i30 koristi tehnologije za povezivanje kao što su Apple CarPlay, Android Auto kao kao i opciju bežičnog punjenja smart telefona, kako bi olakšala korišćenje telefona u toku vožnje.

Najnovije funkcije aktivne bezbednosti, sistem za autonomno kočenje u hitnim situacijama, pametni regulator brzine, sistem za pomoć pri ne namernom napuštanju trake, sistem za upozorenje vozača, sistem za detekciju vozila u mrtvom uglu, povećavaju udobnost i bezbednosti putnika novog i 30 modela. 

Prilikom donošenja odluke o kupovini novog automobila našim kupcima je dizajn presudan, zbog toga nova generacija modela i30 nosi prepoznatljiv dizajnerski stil kompanije, koji smo dodatno unapredili korišćenjem preciznih, prefinjenih linija, bogatih površina i izvajanog oblika karoserije kako bi se dobio jedinstven, vanvremenski izgled.

,,Naši dizajneri vođeni strašću i entuzijazmom učinili su da vlasnici Hyundai automobila budu još srećniji i ponosniji. Ovaj novi duh možete osetiti, što nas čini ponosnim na novu generaciju modela i30", objašnjava Peter Schreier, predsednik i generalni direktor odeljenja za dizajn Hyundai Motor Grupe. ,,Novom generacijom modela i30 predstavljamo i naše novo rešenje prednje maske, koja će postati novi identitet Hyundai game, a koju smo nazvali kaskadna rešetka"

Inženjeri razvojno-tehničkog centra Hyundai Motor Europe u Nemačkoj, poboljšali su dinamiku vožnje nove generacije modela i30 uz rigorozan program testiranja širom Evrope i na čuvenoj stazi Nurburgring Nordschleife. Čvrsta i lagana šasija, izradjena čak od 53% unapredjenog čelika visoke čvrstoće, pruža osnovu za odlične karakteristike vožnje i upravljanja, uz poboljšanje direktnosti i preciznosti upravljanja za čak 10%, kako bi vozačima obezbedila potpun užitak u dinamičnoj vožnji bez ugrožavanja visokog nivoa udobnosti.

Paleta motora se zbog poboljšanja efikasnosti i raspoloživosti sastoji od smanjenih turbo motora manje zapremine. Kupci nove generacije modela i30 su prvi kojima će biti ponuđen novi četvoro-cilindrični turbo benzinski motor 1.4 T-GDi sa 140 KS.

Porodica automobila

Nova generacija modela i30 je više od jednog modela. Ona će predstavljati porodicu jedinstvenih proizvoda ujedinjenih vanvremenskim i uravnoteženim dizajnom, koji je jedinstven za za svaki tip karoserije. Ovakva porodica može da ponudi odgovarajući automobil za svakoga - za one koji traže eleganciju i za one koji su u potrazi za novim izazovima. Nova generacija modela i30 će u okviru svoje porodice takodje ponuditi i svoj prvi model visokih performansi sa oznakom ,,N’’ koji će početi da se proizvodi u 2017. godini.

Priča o evropskom uspehu: DNK Hyundai Motor kompanije - automobil za Evropu

Treća generacija modela i30 je izgrađena je na osnovama koje Hyundai Motor kompanija razvijala u poslednjih 25 godina u Evropi. Osmišljena je u tehničkom centru Hyundai Motor Europe, u Russelsheimu, u Nemačkoj, proizvedena u Nošovicama, u Češkoj, testirana na Nirburgringu, i ima za cilj da nastavi uspeh prethodne dve generacije modela i30 koji su prodate u više od 800.000 primeraka u Evropi od 2008. godine.

,,Nova generacija modela i30 je najvažniji automobil za Hyundai u Evropi, podržava naš cilj da postanemo broj jedan azijski automobilski brend", rekao je Tomas Šmit, operativni direktor Hyundai Motor Europe. ,,Sa novom generacijom i30 želimo da nastavimo priču o uspehu i ostvarimo dalji rast u godinama koje dolaze."

Pametan i vanvremenski dizajn

Nova generacija modela i30 nastavlja da razvija dizajnerski jezik kompanije Hyundai svojim vanvremenskim, skulpturalnim dizajnom, koji kombinuje precizne i zategnute linije sa bogatim površinama. Kombinacija odličnih karakteristika funkcionalnosti, kao što su prostranost, dobra preglednost i udobnost upotpunjujena je samouverenim dizajnom koji pruža užitak svih čula. Hyundai Motor kompanija uvodi novi element dizajna prednjeg dela, kaskadnu rešetku, koja će postati novi identitet porodice Hyundai modela u budućnosti.

 

Spoljašnji dizajn

Prednji kraj nove generacije modela i30 je jedinstven i upečatljiv. Karakteriše ga kaskadna maska, koja je inspirisana topljenjem čelika i predstavlja novi vizuelni potpis Hyundai modela, farovima visoke tehnologije, koji odaju snagu i agresivniji izgled, u kombinaciji sa prepoznatljivim dnevnim svetlima. Maska je dodatno ukrašena hromiranim detaljnima. LED prednja svetla sa tri projektora (kratka i duga) u kombinaciji sa vertikalno postavljenim LED dnevnim svetlima, naglašavaju jak vizuelni identitet. Da bi se ovaj izgled dodatno upotpunio, prednja svetla za maglu su integrisana usisnicima za vazduh.

Svojim skladnim proporcijama, kraćim prednjim i zadnjim prepustom, produženom haubom i suženom obliku krova, automobil je dobio sportski izgled i čvrst stav na putu. Nova generacija modela i30 poseduje sofisticiranu i elegantnu liniju, koja teče prirodno, od prednjih svetala, celom dužinom do zadnjih LED svetala, koja su savršeno uklapljena u celinu. Zadnji spojler crne boje poboljšava aerodinamiku i čini da nova generacija modela i30 izgleda još dinamičnije i kompaktnije. Da bi se ostvario koeficijent otpora vazduha od samo 0,30, aerodinamičke performanse su poboljšane korišćenjem nekoliko dodatnih sistema, uključujući inteligentni sistem za kontrolu protoka vazduha koji se nalazi na prenjoj masci i vazdušne zavese sa obe strane prednjeg branika koje poboljšavaju protok vazduha i smanjuju turbulencije vazduha oko točkova.

Zahvaljujućirobusnom i širokom izgledu zadnjeg dela, trodimenzionalnom svetlosnom potpisu, visoko pozicioniranim reflektorima i svetlima za maglu ovaj automobil se razlikuje od ostalih.

Nova generacija modela i30 će biti dostupna sa niskoprofilnim aluminijumskim felnama od 17 inča, aluminijumskim felnama od 16 inčna, kao i čeličnim felnama od 15 inčna.

Kako bi bio zadovoljen ukus svakog kupca, postoji mogućnost izbora dvanaest boja karoserije, uključujući tri perla boje kao što su, Stargazing Blue, Micron Gray, Phantom, sedam nijansi metalik boja,Demitasse Brown, Intense Copper, Moon Rock, Fiery Red, Platinum Sliver, Ara Blue, White Sand i dve mineralne boje, Engine Red i Polar White.

Unutrašnji dizajn

Pri samom ulasku u novi Hyundai i30, kupce će iznenaditi jednostavan i intuitivan unutrašnji prostor sa horizontalnim rasporedom koji odaje elegantan utisak i osećaj prostranosti. Hromirani detalji i visok kvalitet materijala upotpunjuju mirnu i sofisticiranu atmosferu. Opciono je dostupan plutajući ekran osetljiv na dodir veličine osam inča koji se nalazi na instrument tabli i integriše sve funkcije navigacije, medija i povezivanja i omogućava vozačima da ostanu usresredjeni na vožnju. Novi multifunkcionalni trokraki volan omogućava lako i intuitivno upravljanje svim funkcijama zahvaljujući ergonomski postavljenim komandama. Kontrola provetravanja i temperature je postavljena na centralnoj konzoli kako bi se njima moglo lako upravljati, bez ometanja vozača.

Nova generacija modela i30 nudi dovoljno prostora za putnike i prtljag, bez kompromisa u pogledu sportskog dizajnai. Model i30 nudi veoma udobnu vožnju za sve putnike uz vodeću prostranost u svom segmentu. Osećaj prostora pojačan je opciono dostupnim panoramskim staklenim krovom koji može da se otvori. Naslon za ruke može da se podesi za najudobniji položaj, a takodje nudi i dodatni prostor za odlaganje stvari. Nova generacija modela i30 ima povećan prtljažni prostor kapaciteta 395 litara (VDA 211) i najviše 1.301 litar kada su oborena zadnjia sedišta.

Kupci mogu da biraju između tri opcije boja unutrašnjosti: Oceanids crna sa dve različite opcije tkanina sedišta ili crnim kožnim sedištima, Slate Siva i Oceanids crna sa sedištima od tkanine ili kožne, ili elegantnu kombinaciju Indigo plava i Oceanids Crne sa kožnim sedištima.

Prednja sedišta mogu da se greju ili hlade u tri nivoa, a elektro podesivo vozačevo sedište ima mogućnost memorisanja čak dva položaja.

Izbor motora i menjača

Novu generacju modela I30 pokreću turbo benzinski motori male zapremine koji obezbeđuju dinamičnu i efikasnu vožnju. Kupci mogu da biraju između četvorocilindričnog turbo motora 1.4T-GDi sa 140 ks, trocilindričnog turbo motora 1.0T-GDi sa 120ks i četvorocilindričnog atmosferskog motora 1,4MPi sa 100ks. Ovi motori mogu biti upareni sa šestobrzinskim manulanim menjačem ili veoma efikasnim sedmostepanim automatskim menjačemsa dvostrukim kvačilom.


U ponudi su tribenzinska i tri dizel motora.

  • Potpunonovi, benzinski motor radne zapremine 1.4 l, turbo, sa direktnim ubrizgavanjem benzina u cilindre sa 140 KS (tzv. 1.4 T-GDI)
  • benzinski motor radne zapremine 1.0 l, turbo, sa direktnim ubrizgavanjem benzina u cilindre, 3 cilindra, sa 120 KS (tzv. 1.0 T-GDI)
  • benzinski motor radne zapremine 1.4 l, 4 cilindra, sa 100 KS (tzv. 1.4 MPI)
  • dizel motor radne zapremine 1.6 l, turbo, sa 4 cilindra, u verzijama od 95 KS, 110 KS i 136 KS.

Novi 1.4 T-GDI, Lagan, skroman u potrošnji goriva i zabavan za vožnju

Četvorocilindrični turbo benzinski motor, zapremine 1353 cm3, značajno je lakši od prethodnika,

Masa motora je smanjena za 14 Kg, raspolaže većom maksimalnom snagom od 140 KS, a ima obrtni moment 242 Nm.

U cilju poboljšanja stepena efikasnosti, motor je opremljen jednostepenim turbopunjačem visokog natpritiska, koji je sastavni deo izduvne grane. Načinom i položajem postavljanja, konstrukcijom turbopunjača, postignute su bolje dinamičke karakteristike (odziv na gas), bolji, viši obrtni moment na nižim obrtajima motora. Brizgači nove generacije, postavljeni su u osi cilindra, u centralnom delu komore za sagorevanje. Na taj način postignuto je bolje i ravnomernije sagorevanje radne smeše, kao i bolji stepen iskorišćenja hemijske energije goriva.

Novi turbo motor 1.4 T-GDI se nudi sa menjačima šestostepenim manuelnim menačem MT I 7 kao i sedmostepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom.

Trocilindrični benzinski motor 1.0 T-GDI,

Ovaj motor ima 120 KS i maksimalni obrtni moment od 170 Nm, i daje idealnu kombinaciju dinamičkog odziva i efikasnosti. Razvijen je u Namyang Technical Centru u Koreji u saradnji sa evropskim tehničkim centrom u Nemačkoj,

Kako bi se smanjila potrošnja goriva i poboljšao obrtni moment na nižim obrtajima primenjen je turbokompresor sa elektronski kontrolisanim ventilom na izlaznoj turbini tzv waste-gate. Ovaj motor ima brizgače sa šest rupa i radni pritisak goriva od oko 200 bara što mu omogućava bolje sagorevanje, manju emisiju štetnih gasova i manju potrošnju.

Izduvna grana je integrisana sa glavom motora kako bi dimenzije ovog motora bile što manje, a zbog toga može da se efikasno hladi sistemom vodenog hlađenja glave motora. Rezultat ovakve konstrukcije je brže zagrevanje motora i postizanje radne temperature katalizatora, a samim tim smanjaena je potrošnja goriva i emisija izduvnih gasova.

Vozilo sa 1.0 T-GDI se nudi sa šestobrzinskim ručnim menjačem (tzv. 6 MT)

Turbodizel, 1.6 l radne zapremine, tri snage motora

Za kupce koji vole dizel motore, novi i30 se nudi sa četvorocilindrični dizel motorom radne zapremine 1.6 l sa turbopunjačem tri snage motora:

  • Standard sa 95 KS
  • Srednje snage sa 110 KS
  • Velike snage sa 136 KS

Verzija sa 136 KS ima Mobrt od 275 Nm. U verzijama sa srednjom i velikom snagom možete birati menjače 6 MT ili 7 DCT

Menjač sa sedam stepeni prenosa sa dvostrukim kvačilom tzv 7 DCT

Hyundai je 2015. godine predstavio prvi sedmobrzinski menjač sa dvostrukim kvačilom tzv 7 DCT, koji kombinuje najbolje performanse manuelnih i automatskih menjača.

Vozač može da bira između automatske promene stepena prenosa i ručne promene stepena prenosa.

Prednost 7 DCT menjača u odnosu na klasične automatske menjače sa šest brzina su:

  • Smanjena potrošnja goriva;
  • Smanjena emisija CO2 do 20%;
  • Bolja ubrzanja za 10 % +

Menjač se sastoji od dva suva, klasična kvačila i aktuatora za uključivanje/isklučivanje svakog kvačila ponaosob. Obrtni moment se nezavisno jednog od drugog prenosi na vratila parnih i neparnih zupčanika, zbog toga je menjač uvek spreman na promenu stepena prenosa naviše/naniže a bez prekida u prenosu obrtnog momenta (Mobrt). Kako bi se ostvarile optimmalne promene stepena prenosa, odziv menjača, opremljen je električnim aktuatorom.

Radi ublažavanja vibracija, buke primenjen je zamajac sa dve zamajne mase

Vožnja i upravljivost

Nova generacija modela i30 je razvijena i testirana u Evropi, podvrgnuta je nizu testova istrajnosti, kao i nizu dinamičkih ispitivanja na najzahtevnijoj stazi na svetu, čuvenom Nurburgring Nordschleife, takodje je prošla i kroz rigorozna testiranja na putevima širom Evrope, od najhladnijih uslova zime i testiranja obavljenih u Švedskoj, testiranja sa prikolicom obavljenih u Alpima, do testiranja u toplim vremenskim uslovima, na jugu Španije kako bi se osiguralo da sva velika očekivanja evropskih kupaca budu ispunjena.

Inženjeri razvojno-tehničkog centra Hyundai Motor Europe u Nemačkoj poboljšali su dinamiku vožnje modela nove generacije i30 uz rigorozan program testiranja širom Evrope i na čuvenom Nurburgring Nordschleife. Šasija jake čvrstine od lakih materijala, izradjena čak od 53% unapređenog čelika visoke čvrstoće pruža osnovu za dobre vozne i upravljačke karakteristike, uz pobošanje upravljivosti od čak 10%, za više, direktne upravljavljivosti i preciznosti, koji je za čak 15 milisekundi brži, novorazvijena šasija automobila, kako bi vozačima obezbedila potpun užitak u dinamičnoj vožnji bez ugrožavanja visokog nivoa komfora.

Nova šasija nove generacije modela i30 je potpuno prerađena da obezbedi dinamično iskustvo u vožnji uz visok nivo udobnosti. Da bi se ovo postiglo, za sve verzije je primenjeno multi-link zadnje vešanje sa dvostrukom podlakticom amortizera.

Kočioni sistem je takodje optimizovan, povećan je prečnika prednjih diskova na 288 mm, što omogućava vozaču da primeni jači silu kočenja, posebno u uslovima zagrejanih točkova.

Jaka konstrukcija, izrađena od lakih materijala velike čvrstoće i izdržljivosti od 53%

Hyundai Motor je jedini proizvođač automobila koji proizvodi svoj čelik za proizvodnju svojih vozila na globalnom nivou. Za izradu nove generacije modela i30 korišćena konstrukcija velike izdržljivosti izradjena od lakih materijala koje poboljšava dinamičke performanse i povećava bezbednost putnika.

Količina naprednog čelika visoke čvrstoće je skoro udvostručena na 53%, dok u isto vreme smanjuje težinu samog vozila do 28 kg i povećava čvrstinu za 22% u odnosu na svog prethodnika. U procesu proizvodnje, dužina strukturalnih spajanja je povećana na 112 m, čime povećana krutosti, uz istovremeno smanjenje težine.

Povezivanje

Pametni sistemi povezivanja koje većina kupaca zahteva, čine I30 nove generacije pametnim i korisnim izborom. Kupci mogu da biraju između standardnog premium audio sistem sa LCD ekranom osetljivim na dodir sa integrisanom zadnjom kamerom, Bluetooth-om i MyMusic funkcijama povezivanja ili navigacioniog sistema najnovije generacije sa ekranom osetljivim na dodir od osam inča. Za vozače koji žele da povežu svoje pametne telefone sa navigacionim sistemom, nova generacija i30 nudi i Apple CarPlay i Android Auto. Oba sistema omogućavaju korisnicima da povežu svoje uređaje i kontrolišu funkcije telefona, muzike ili navigacije na ekranu od osam inča.

Lako i brzo povezivanje omogućava vozačima i putnicima da ostanu povezani, a da istovremeno koncentrisani na vožnju. Kako bi se osiguralo da mobilni telefoni uvek budu napunjeni, nova generacija i30 nudi bežično induktivno punjenje (Qi standard) i USB port koji se nalazi u zatvorenom delu centralne konzole.

Novi navigacioni sistem dolazi sa sedam godina besplatne pretplate na TomTomLIVE usluge. TomTom LIVE nudi nove informacije o vremenu, saobraćaju, brzini i online pretragu za tačke od interesa. Sve to u realnom vremenu. Ovaj servis nije dostupan u svim zemljama, nažalost ni u Srbiji.

Najviši stepen aktivnih sistema bezbednosti

Nova generacija modela i30 poseduje najnovije aktivne bezbednosne sisteme u skladu sa najvišim evropskim standardima. Prisutni su: ssstem za autonomno kočenje u hitnim situacijama (AEB), sistem za detekciju umora vozača (DAA), pametni tempomat (SCC), sistem za oktrivanje vozila u mrtvom uglu (BSD), sistem za zadržavanja vozila u voznoj traci (LKAS), sistem za prepoznavanje znakova o ograničenjima brzine (SLIF) i inteligentni sistem dugih svetala (HBA).

Potpuno nov sistem u Hyundai paleti vozila je i sistem upozorenja vozača (DAA). Uz ovaj sistem upozorenja, model i30 nove generacije raspolaže sa svim dostupnim aktivnim sistemima bezbednosit, što ga čini automobilom sa najmodernijom sigurnosnom opremom.

Najviši nivo pasivnih sistema bezbednosti

53% konstrukcije izrađeno je od unapređene legura čelika visoke čvrstoće. Nova generacija modela i30 ima povećanje čvrstoće i apsorpcije energije prilikom sudara od 22%.

Zahvaljujući poboljšanom načinu izrade, bočna spoljna ojačanja nove generacije modela i30 su proizvedena kao jedna komponenta. Ranije je bilo pet kombinovanih komponenti. Potpuno nova tehnologija smanjuje težinu za 4,1 kg i povećava krutost i apsorpciju energije prilikom sudara.

Unutrašnjost nove generacije i30 opremljena je sa ukupno sedam vazdušnih jastuka, uključujući i vazdušni jastuk za kolena vozača. Pored šest standardnih vazdušnih jastuka (dva prednja, dva bočna vazdušna jastuka i vazdušne zavese od prvog do drugog reda sedišta štite vozača i putnike), vazdušni jastuk za kolena je dodatna sigurnosna karakteristika za vozača u slučaju sudara.

Tehničke karakteristike

Tehničke karakteristike su informativnog karaktera i podležu promeni prilikom homologacije.

Šasija

Hečbek, sa petoro vrata, ima mogućnost odabira tri benzinska motora i tri dizel motora, sa pogonom na prednjim točkovima uz opciju 6-to stepenog manuelnog menjača ili 7-mo stepenog automatskog menjača, u zavisnosti od modela i tržišta.

Benzinski motori

1.4 MPi 100 KS

Tip

KAPPA 1.4 MPI, 16-ventila, DOHC D-CVVT

Zapremina

1368 cm3

Prečnik cilindra x hod klipa

71.6 x 84.0 mm

Stepen kompresije

10.5

Snaga

100 KS (73.3 kW) @ 6000 obr

Obrtni momemnt

134 Nm @ 4000 obr

1.0 T-GDi 120 KS

Tip

KAPPA 1.0 T-GDI, 12-ventila, DOHC D-CVVT

Zapremina

998 cm3

Prečnik cilindra x hod klipa

71.0 x 84.0 mm

Stepen kompresije

10.0

Snaga

120 KS (88.3 kW) @ 6000 obr

Obrtni momemnt

171.1 Nm @ 1.500 ~ 4.000 obr

1.4 T-GDi 140 KS

Tip

KAPPA 1.4 T-GDI, 16-ventila, DOHC D-CVVT

Zapremina

1353 cm3

Prečnik cilindra x hod klipa

71.6 x 84.0 mm

Stepen kompresije

10.0

Snaga

140 KS (103 kW) @ 6000 obr

Obrtni momemnt

242 Nm @ 1500 obr

Dizel motori

1.6 CRDi 95 KS

Tip

U 1.6 (LOW), 16-ventila, DOHC

Zapremina

1582 cm3

Prečnik cilindra x hod klipa

77.2 x 84.5 mm

Stepen kompresije

16,0

Snaga

95 KS (70 kW) @ 4000 obr

Obrtni momemnt

280 Nm @1500~2000 obr

1.6 CRDi 110 KS

Tip

U 1.6 (MID), 16-ventila, DOHC

Zapremina

1582 cm3

Prečnik cilindra x hod klipa

77.2 x 84.5 mm

Stepen kompresije

16,0

Snaga

110 KS (81 kW) @ 4000 obr (6MT)

Obrtni momemnt

280 Nm @ 1500~2500 obr (6MT)

1.6 CRDi 136 KS

Tip

U 1.6 (HIGH), 16-venitla, DOHC

Zapremina

1582 cm3

Prečnik cilindra x hod klipa

77.2 x 84.5 mm

Stepen kompresije

16,0

Snaga

136 KS (100 kW) @ 4000 obr (7DCT)

Obrtni momemnt

280 Nm @ 1500~3000 obr (136 KS 6MT)

300 Nm @ 1750~2500 (7DCT)

Menjači

Menjači na benzinskim motorima

Motor

1.4 MPi (100)

1.0 T-GDi (120)

1.4 T-GDi (140)

Ručni

6

6

6

Auto. DCT

-

-

7

Menjači na dizel motorima

Motor

1.6 CRDi (95)

1.6 CRDi (110)

1.6 CRDi (136)

Ručni

6

6

6

Auto DCT

-

7

7

Ogibljenje

Napred

McPherson tip

Nazad

Multi-Link tzv. u više tačaka

Sistem za upravljanje

Tip

MDPS (električni servo volan)

Prenosni odnos letve volana

13,4

Polukrug okretanja

5,3 m

Broj obrtaja volana (od kraja do kraja)

2,57

Kočioni sistem

Napred

Tip diska, 15" (STD) / 16" (OPT)

Nazad

Tip diska, 14" (STD) (ručna kočnica) / 15" OPT (el. kočnica)

Glavni cilindar

Φ23.8

Prečnik serva kočnice

11" (LHD GSL)

10" (LHD DSL, RHD GSL, RHD DSL)"

Točkovi i pneumatici

Tip točka                                            

Pneumatici

6,0J x 15-inča čelik / Alu

195 / 65 R15

6,5J x 16-inča Alu

205 / 55 R16

7,0J x 17-inča Alu

225 / 45 R17

Dimenzije (mm)

Spoljašnjost

Dužina

4.340

Širina

1.795

Visina

1455 (1450 Eco)

Međuosovinsko rastojanje

2.650

Pregib napred

905

Pregib nazad

785

Najmanja udaljenost od tla (klirens)

140 (135 Eco)

Unutrašnjost

 

Front

Rear

Prostor za glavu

994

977

Prostor za noge

1.073

883

Prostor za ramena

1427

1406

Zapremine (litre)

Rezervoar za gorivo

50

Prtljažnik

Sa podignutim sedištima 395

Sa oborenim sedištima 1301

Težine (kg) 

 

Gasoline

Diesel

 

1.4 MPi (100)

6MT

1.0 T-GDi (120)

6MT

1.4 T-GDi (140)

1.6 CRDi (95)

1.6 CRDi

(110)

1.6 CRDi

(136)

6MT

7DCT

6MT

6MT

7DCT

6MT

7DCT

Masa praznog vozila

1.169 –1.316

1.194 –1.342

1.204 –1.352

1.240 –1.388

1.263 –1.411

1.263 –1.411

1.293 - 1.441

1.263 –1.411

1.293 - 1.441

Ukupna masa vozila

1.760

1.800

1.820

1.850

1.860

1.860

1.900

1.860

1.900

Performanse i potrošnja goriva

Benzinski motori (ručni/automatski menjač)

Motori

1,4 MPI (100)

(6MT)

1,0 T-GDI (120)

(6MT / 6MT Eco)

1,4  T-GDI (140

(6MT / 6MT Eco / 7DCT)

Najveća brzina (km/h)

183

190 / 187

210 / 208 / 205

0-100 km/h (sek)

12,7

11,1 / 11,3

8,9 / 9,1 / 9,2

CO2 kombinovano (g/km)

15’’:126

16’’-17’’: 130

15’’:112 / 103

16’’-17’’: 117 / 108

15’’: 119 / 109 / 121

16’’-17’’: 123 / 114 / 125

Dizel motori (ručni/automatski menjač)

Engine

U2 1.6 (95)

(6MT)

U2 1.6 (110)

(6MT / 6MT Eco / 7DCT)

U2 1,6 (136)

(6MT / 7DCT)

Najveća brzina (km/h)

186

190 / 188 / 190

200 / 200

0-100 km/h (sek)

12,2

11,0 / 10,7 /11,2

10,2 / 10,6

CO2 kombinovano (g/km)

15’’: 95

16’’-17’’: 98

15’’: 96 / 89 / 105

16’’-17’’: 99 /95 / 109

15’’: 99 / 105

16’’-17’’: 102 / 109

ZIP dokument | 0.34MB Saopštenje za medije

Najnovije

Povratak na listu